Dostawa demonstratora oporów aerodynamicznych firmy LD-Didactic
Dostawa demonstratora oporów aerodynamicznych firmy LD-Didactic do Podkarpackie Centrum Nauki „Łukasiewicz”
Dostawa demonstratora oporów aerodynamicznych firmy LD-Didactic do Podkarpackie Centrum Nauki „Łukasiewicz”
Dostawa wraz z montażem stołów elektrotechnicznych BZO-20D firmy Langlois do Zespołu Szkół Technicznych w Turku.
Dostawa kompletnego systemu wytwarzania, transmisji oraz dystrybucji energii SmatGrid z firmy Delorenzo
Temat *Spotkanie odbędzie się w j. angielskim Zastosowanie technologii PLC – trener ASIMA Zwiększający się rynek przemysłowy, automatyki i procesów im towarzyszących, powoduje konieczość większego zainteresowania technologią PLC. ASIMA to uniwersalny trener PLC do nauczania podstaw tej technologii. Częścią kursu jest również testowanie własnych programów PLC, uruchomienie i okablowanie. Dzięki zastosowaniu standardowych kabli…
Temat *Spotkanie odbędzie się w j. angielskim Pojazdy autonomiczne i systemy wspomagania kierowcy Pojazdy autonomiczne i systemy wspomagania kierowcy wymagają zaawansowanej technologii czujników oraz wydajnej technologii siłowników i transmisji danych. Szczególnie ważne są czujniki do wykrywania przeszkód w otoczeniu samochodu. Do tych celów wykorzystuje się radar, LIDAR i ultradźwięki, wszystkie korzystające z efektu…
Temat Maszyny elektryczne – moment obrotowy, prąd i wydajność. Analiza różnych typów rotorów. Podczas spotkania zostaną poruszone między innymi zagadnienia: Szybkie i bezpieczne rotory wymienne Analiza różnych typów rotorów (np. miedzianych i aluminiowych) Porównanie charakterystyk maszyny w czasie rzeczywistym Prawdziwy pomiar momentu obrotowego Analiza wydajności zgodna z normami zgodnie z IEC Prezentacja narzędzi…
Najważniejszym zadaniem nauczyciela jest zmotywować ucznia do aktywnego przyswajania wiedzy. To nauczyciel nadaje kierunek tej aktywności. Metody, które opierają się na słowie i obserwacji niewątpliwie pogłębiają wiedzę ucznia. Jednak to metody, w których uczeń wykonuje zadania w praktyce wyzwalają w nim aktywność i prawdziwe zaangażowanie. Rozwijają w nim samodzielne, krytyczne myślenie i pobudzają jego kreatywność….
Dobrze zaprojektowany proces dydaktyczny można porównać do biegu w sztafecie. Zastosowanie kolejnej metody powinno być kontynuacją tego, co zrobiło się wcześniej. Metody laboratoryjne i praktyczne wymagają teoretycznego wprowadzenia do zagadnienia. ! Weź pod uwagę liczebność grupy. Zastanów się czy jesteś w stanie w równym stopniu wesprzeć wszystkich uczniów. Dlaczego tak ważne jest ułożenie…
Ultralekki PIPSTREL VIRUS SW 912UL dla poznańskiej szkoły branżowej.
Myślenie o czystszym powietrzu nie może odbywać się bez myślenia o edukacji w tej dziedzinie. Prawdziwą siłą procesu dydaktycznego nakierowanego na kształcenie przyszłych specjalistów od kontroli emisji spalin jest nauczanie poprzez praktykę. Tylko wtedy student ma szansę dogłębnie zrozumieć procesy, jakie zachodzą w czasie emisji spalin, nauczyć się je kontrolować,a w przyszłości samodzielnie tworzyć jeszcze…