SILNIK WIELOWZBUDNY (ZŁOŻONY) SZEREG/BOCZNIKOWY/OBC. nr kat. PM10
Zaprojektowany z myślą o wysokiej wydajności silnika (charakterystyka poniżej) maszyna ta działa również jako prądnica. (szeregowy, bocznikowy, obcowzbudny)
Wyświetlanie wszystkich wyników: 7
Zaprojektowany z myślą o wysokiej wydajności silnika (charakterystyka poniżej) maszyna ta działa również jako prądnica. (szeregowy, bocznikowy, obcowzbudny)
Silnik ten współpracuje również z regulatorem prędkości bezpośrednio podłączony do zasilania DC. REF U (V) I (A) H B L Waga CC10 220/220V 2A na 230V 90 172 390 21kg
REF U (V) I (A) H B L Waga MAT10 230/400V 2.3/1.33 90 172 300 9kg
Pracuje jako silnik synchroniczny i alternator 3-fazowy. Wyposażony w bieguny LEBLANC do synchronizacji sieci zasilania.
Silnik ten współpracuje również z regulatorem prędkości bezpośrednio podłączony do sieci 3-fazowej. REF U (V) I (A) H B L Waga MAS12* 230/400V 1.5 / 0.9 90 172 235 8.2kg MAS42* 400V/690V 0.9 / 0.5 90 172 235 8.2kg
REF. GM70-300 MAS12 3-fazowy silnik klatkowy • MSM10 3-fazowa maszyna synchroniczna • CR1 Czujnik obrotowy • DYTA1 Tachogenerator DC • ST10 Prowadnice •
KOMPLETNY ZESTAW AC 1500 T/min 3- FAZOWY SILNIK KLATKOWY + HAMULEC GM56-300 GM57-300 MAS12 3-fazowy silnik klatkowy x x FP1 Hamulec proszkowy x x JA1 Czujnik statyczny x CR1 Czujnik obrotowy x DYTA1 Tachohenerator DC x x ST10 Prowadnice x x