Wyświetlanie 37–48 z 823 wyników

  • Silnik DC (szeregowy) 123W DM120-220S M

    Silnik do zastosowań edukacyjnych (szeregowy) Dzięki małym wymiarom i niewielkiej wadze silnik nadaje się do zastosowań w edukacji. Wyprowadzenie zacisków na obudowę silnika sprawia, że przygotowanie układu pomiarowego jest łatwe a połączenie z innym maszynami obrotowymi jest możliwe po zastosowaniu elementu sprzęgającego. Silnik szeregowy Napięcie twornika i wzbudzenia : 0~220VDC Maksymalny prąd twornika i wzbudzenia: 1,1A…

  • Silnik bocznikowy/obcowzbudny 123W DC DM120-220SS-M

    Silnik do zastosowań edukacyjnych (bocznikowy/obcowzbudny) Dzięki małym wymiarom i niewielkiej wadze silnik nadaje się do zastosowań w edukacji. Wyprowadzenie zacisków na obudowę silnika sprawia, że przygotowanie układu pomiarowego jest łatwe a połączenie z innymI maszynami obrotowymi jest możliwe po zastosowaniu elementu sprzęgającego. Napięcie twornika i wzbudzenia: 0~220VDC Maksymalny prąd twornika: 0.9A Maksymalny prąd wzbudzenia: 0.13A Maksymalna…

  • Silnik DC z magnesem trwałym 123W DM120-220M-M

    Silnik do zastosowań edukacyjnych (z magnesem trwałym) Dzięki małym wymiarom i niewielkiej wadze silnik nadaje się do zastosowań w edukacji. Wyprowadzenie zacisków na obudowę silnika sprawia, że przygotowanie układu pomiarowego jest łatwe a połączenie z innym maszynami obrotowymi jest możliwe po zastosowaniu elementu sprzęgającego. Silnik DC z magnesem stałym Napięcie twornika: 0~220VDC Maksymalny prąd twornika: 0.9A…

  • Silnik DC ( szeregowo-bocznikowy) 123W DM120-220C-M

    Silnik do zastosowań edukacyjnych (szeregowo-bocznikowy/obcowzbudny) Dzięki małym wymiarom i niewielkiej wadze silnik nadaje się do zastosowań w edukacji. Wyprowadzenie zacisków na obudowę silnika sprawia, że przygotowanie układu pomiarowego jest łatwe a połączenie z innym maszynami obrotowymi jest możliwe po zastosowaniu elementu sprzęgającego. COMPOUND DC MOTOR Napięcie twornika: 0~220VDC Napięcie wzbudzenia: 220VDC Maksymalny prąd twornika: 0.9A Maksymalny…

  • Stół elektrotechniczny MRZ-4G3F-2T-X – MERAZET

    autotransformator 3 fazowy oraz 1 fazowy

  • M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa

    M21-5000 DIGITAL TRAINING SYSTEM Features . High level, high quality digital trainer . Combines all essential function of digital experiment . With removable breadboard, DC power supply,  pulse generator, two pulse switches, digital probe, TTL/CMOS selector and etc. M21-5000 SOLDERLESS BREADBOARD SOLDERLESS BREADBOARD Interconnected with 2820 tie points nickel plated contact,fitted all DIP sizes and…

  • Działające silniki Diesel (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy

    Działające silniki Diesel (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy Silniki w warunkach pracy gotowe są do uruchomienia, zamontowane na wytrzymałej, stalowej ramie z antywibracyjnymi gumowymi nakładkami. Każdy stelaż jest wyposażony w 4 nylonowe kółka z hamulcem. W skład zestawu wchodzi: Zbiornik paliwa Filtr paliwa Akumulator z odpowiednią instalacją elektryczną Tłumik Sterowanie przyspieszeniem…

  • Działające silniki benzynowe (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy

    Działające silniki benzynowe (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy Silniki w warunkach pracy gotowe są do uruchomienia, zamontowane na wytrzymałej, stalowej ramie z antywibracyjnymi gumowymi nakładkami. Każdy stelaż jest wyposażony w 4 nylonowe kółka z hamulcem. W skład zestawu wchodzi: Zbiornik paliwa Filtr paliwa Akumulator z odpowiednią instalacją elektryczną Tłumik Sterowanie przyspieszeniem…

  • Tester wtryskiwaczy paliwa – Common Rail

    Tester wtryskiwaczy paliwa – Common Rail   Tester przeznaczony jest do testowana wtryskiwaczy używanych w systemie Common Rail. Przykłady zastosowań: testowanie wydajności i sprawności, określenie wad i uszkodzeń, porównywanie parametrów różnych wtryskiwaczy, demonstracja pracy wtryskiwaczy. Parametry techniczne: czas otwarcia wtryskiwacza: 200 ÷2000 ms z krokiem co 10 ms, częstotliwość otwierania wtryskiwacza: 1 ÷50 Hz z…

  • Stanowisko testowania alternatorów

    Stanowisko testowania alternatorów   Stanowisko testowania alternatorów przeznaczone jest do pomiaru i obserwacji zmian parametrów alternatorów o napięciu nominalnym 12V w funkcji obrotów i obciążenia. Umożliwia ono zamocowanie i badanie większości typów alternatorów oraz przeniesienie napędu za pomocą dwóch typów pasków; szerokiego i wąskiego klinowego. Budowa przyrządu: Napęd alternatora odbywa się za pomocą 3-fazowego silnika…

  • Stanowisko testowania turbosprężarek

    Stanowisko testowania turbosprężarek   Przeznaczenie urządzenia: Stanowisko testowania turbosprężarek jest urządzeniem pozwalającym sprawdzić turbosprężarkę w szerokim zakresie prędkości użytecznych (od 0 do ok. 60000 obr/min). Badana turbosprężarka napędzana jest dwoma dmuchawami zasysającymi powietrze po stronie turbiny. Dzięki pomiarowi przepływu powietrza od strony sprężarki, możliwa jest ocena zmian wydatku w funkcji zmiany geometrii układu dolotowego turbiny….

  • Stanowisko testowania pomp i pompowtryskiwaczy

    Stanowisko testowania pomp i pompowtryskiwaczy   Stanowisko jest uniwersalnym napędem umożliwiającym uzyskanie prędkości obrotowej potrzebnej do sprawdzenia poprawności działania: przystawki do pompowtryskiwaczy pomp rozdzielaczowych silników ZS pomp rzędowych systemów silników ZS pomp wysokiego ciśnienia systemów Common Rail Dane techniczne: napęd, silnik 5,5 kW 3×400 V regulacja kierunku obrotów L-P regulacja prędkości obrotów wrzeciona 100-1500 obr./min…