• Model demonstracyjny ruchu kinetycznego koła zamachowego

    Model demonstracyjny ruchu kinetycznego koła zamachowego

    Trenażer (DN – 001) został zaprojektowany, aby umożliwić uczestnikom szkolenia badanie momentu bezwładności koła zamachowego; ponieważ jest on używany w wielu zastosowaniach, takich jak silnik samochodowy, ponieważ utrzymuje obracającą się masę (bezwładność), aby wspomóc obrót silnika i zapewnić bardziej spójne dostarczanie momentu obrotowego podczas pracy.

  • Podnośnik śrubowy

    Podnośnik śrubowy

    Ten podnośnik śrubowy (DN – 002) jest wyposażony w duży stół obrotowy zamocowany na metrycznym gwincie śrubowym o kwadratowym skoku.

  • Jednostka tarcia łożysk

    Jednostka tarcia łożysk

    Urządzenie do badania tarcia łożysk (DN – 003) zostało zaprojektowane w celu zademonstrowania różnic między tarciem ślizgowym i tocznym oraz jego zastosowania w różnych zastosowaniach przemysłowych. Urządzenie jest wyposażone w różne typy łożysk ślizgowych i tocznych z różnych materiałów, takich jak żelazo i brąz.

  • Symulator tarcia przegubowego

    Symulator tarcia przegubowego

    Urządzenie Pivot Friction (DN – 004) ma na celu zademonstrowanie zależności między momentem tarcia & nacisk osiowy. Urządzenie określa również wpływ kąta stożka łożyska.

  • Symulator tarcia w łożyskach poprzecznych

    Symulator tarcia w łożyskach poprzecznych

    Urządzenie do łożysk poprzecznych (DN – 029) to jednostka edukacyjna, która została zaprojektowana do badania działania łożysk poprzecznych i eksperymentalnego napędzania korelacji związanych z łożyskami poprzecznymi. Urządzenie składa się z silnika elektrycznego, promieniowego łożyska poprzecznego, smarownicy kroplowej, mechanicznego urządzenia obciążającego, termopary i jednostki sterującej.

  • Urządzenie z ogniwem szczelinowym

    Urządzenie z ogniwem szczelinowym

    Jednostka edukacyjna (DN – 007) bada szczelinowy suwak korbowy, który generuje czysto harmoniczne ruchy skokowe. Kąt tarczy można regulować w celu zbadania wpływu długości korbowodu i kąta wejściowego na skok wyjściowy.

  • Urządzenie łańcuchowe z czterema prętami

    Urządzenie łańcuchowe z czterema prętami

    Urządzenie (DN – 006) może być wykorzystywane do badania mechanizmu korbowego, podwójnego mechanizmu korbowego i podwójnej korby.

  • Obliczenia tarcia tarczy sprzęgła

    Obliczenia tarcia tarczy sprzęgła

    Urządzenie do pomiaru tarcia tarczy sprzęgła (DN – 005) jest urządzeniem montowanym na ścianie. Został zaprojektowany w celu określenia współczynnika tarcia i minimalnego momentu obrotowego do utrzymania obrotu. Bada zależność między minimalnym momentem obrotowym do utrzymania obrotu, obciążeniem osiowym i średnicą tarczy ciernej.

  • Badanie tarcia bębna hamulcowego

    Badanie tarcia bębna hamulcowego

    Aparat cierny do bębnów hamulcowych (DN – 011) to stacjonarny aparat do bębnów hamulcowych z pojedynczą szczęką prowadzącą i ciągnącą. Aparat zapewnia moment obrotowy bębna i obciążenie hamujące przykładane za pomocą wieszaków i linek.

  • Trenażer mechanizmu krzywkowego

    Trenażer mechanizmu krzywkowego

    Urządzenie (DN – 022) pozwala uczestnikom szkolenia badać różne profile krzywek i sposób, w jaki przekładają one ruch obrotowy na ruch liniowy.

  • Badania dynamiczne mechanizmu krzywkowego

    Badania dynamiczne mechanizmu krzywkowego

    Aparat do analizy krzywek (DN – 023) ma na celu zademonstrowanie dynamicznego badania mechanizmu krzywkowego przy różnych prędkościach. Urządzenie umożliwia również porównanie czterech typowych krzywek z odpowiednimi elementami sprzęgającymi pod względem zachowania ruchu.

  • Urządzenie do pomiaru siły odśrodkowej

    Urządzenie do pomiaru siły odśrodkowej

    Urządzenie do pomiaru siły odśrodkowej (DN – 024) ma na celu eksperymentalne zademonstrowanie generowania siły odśrodkowej i zapoznanie uczestników szkolenia z równaniami siły odśrodkowej.