Stanowisko symulacji sieci CAN, LIN, FlexRay, MOST | Mechatronika
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania i symulacji błędów najbardziej popularnych magistrali cyfrowych stosowanych w pojazdach.
Wyświetlanie 1–12 z 14 wyników
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania i symulacji błędów najbardziej popularnych magistrali cyfrowych stosowanych w pojazdach.
Prezentuje funkcjonowanie systemu komfortu opartego na przesyle danych za pomocą magistrali CAN BUS.
Umożliwia zapoznanie się z budową i ocenę parametrów systemu bezpieczeństwa biernego.
Stanowisko przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu automatycznej regulacji siły hamowania – ABS oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół – ASR, w pojazdach samochodowych z wykorzystaniem sterownika mikroprocesorowego oraz procedury odpowietrzania układu hamulcowego z systemem ABS / ASR.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu niezależnego ogrzewania wodnego HYDRONIC 10.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania systemu niezależnego ogrzewania powietrznego AIRTRONIC M.
Umożliwia szkolenie z zakresu budowy i działania układów klimatyzacji pojazdów. Wykonane na podstawie rozwiązania użytego w VW Golf V (1K1).
Stanowisko prezentuje system automatycznej regulacji siły hamowania ABS i system zapobiegania poślizgowi ASR na podstawie rozwiązania Bosch.
Stanowisko przeznaczone jest do demonstracji rodzajów lamp używanych w oświetleniu przednim pojazdów oraz demonstracji ich budowy i działania. Możliwa jest też demonstracja działania układów regulacji położenia reflektorów oraz układu spryskiwacza.
Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności: łączenia, weryfikacji i oceny parametrów podzespołów systemu oświetlenia oraz innych elementów tworzących instalację elektryczną pojazdu.
Zestaw panelowy służy do nauki: łączenia, weryfikacji i oceny parametrów mechanizmów wykonawczych pojazdowych systemów elektronicznego sterowania.
Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności łączenia, weryfikacji i oceny parametrów czujników, stosowanych w pojazdowych systemach elektronicznego sterowania.