Wyświetlanie 25–36 z 87 wyników
-
VB 6068 Główna specyfikacja techniczna: 4 udarowy silnik; 4 cylindrów w linii Pojemność: 1300 cu. cm Wtrysk pośredni Rotacyjna pompa wtrysku typu VE Bosch Wałek rozrządu (OHC) Rozdział przez pasek zębty Alternator Zawór termostatyczny Moc: 45 hp. Skrzynia biegów: 5 do przodu+ wsteczny i przekładnia Sprzęgło pojedyncze z membraną Silnik pracuje elektrycznie na 230 Voltach…
-
VB 6065 Główne specyfikacje techniczne: 4 udarowy silnik; 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1300 cu. cm Wtrysk pośredni Rotacyjna pompa wtrysku typu VE Bosch Wałek rozrządu (OHC) Rozdział przez pasek zębaty Alternator Zawór termostatyczny Mocy: 45 hp. Chłodzenie Silnik pracuje elektrycznie na 230 Voltach i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie…
-
VB 6070 Główne specyfikacje techniczne: 4 udarowy silnik; 4 cylindry w linii Pojemność: 1300/1700 cu. cm Wtrysk pośredni Zasilanie turbosprężarką Rotacyjna pompa wtrysku typu VE Bosch Wałek rozrządu (OHC) Rozdział przez pasek zębaty Alternator Zawór termostatyczny Skrzynia biegów: 4 do przodu + wsteczny Sprzęgło pojedyncze z membraną Chłodzenie wodą
-
VB 6020 – VB 6040 Główne specyfikacje techniczne: 4 udarowy silnik; 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1900 cu. cm Wtrysk pośredni Rotacyjna pompa wtrysku typu VE Bosch Wałek rozrządu (OHC) Rozdział przez pasek zębaty Alternator Zawór termostatyczny Skrzynia biegów: 5 w przód + wsteczny Chłodzenie wodą Silnik pracuje elektrycznie na 230 Voltach i…
-
VB 6015 Główne specyfikacje techniczne: 4 udarowy silnik; 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1900 cu. cm Moc: 115 hp. przy 4000 RPM Wałek rozrządu (OHC) z paskiem rozrządu 2 zawory na cylinder Bezpośredni wtrysk typu Common rail z wtryskiem elektrycznym Turbosprężarka Alternator-filtr oleju-pompa oleju Silnik pracuje elektrycznie na 230 Voltach i pracuje na zredukowanej…
-
VB 6010 Główna specyfikacja techniaczna: 4 udarowy silnik; 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 2500/2800 cu. cm Moc: 150-170 hp Przy 4000RPM Podwójny wałek rozrządu (DOHC) z paskiem rozrządu 4 zawory na cylinder Wyważające wałki dłumiące drgania Wtrysk bezpośredni typu – Common rail z elektrycznym wtryskiem Turbosprężarka z intercoolerem powietrze-powietrze Alternator-filtr oleju-pompa olejowa Silnik pracuje…
-
VB 5274 Główna specyfikacja techniczna: • Podwozie Fiata z przednim napędem (silnik zamontowany poprzecznie) • Silnik benzynowy, 4 cylindrowy, pojemność skokowa: 1200 Cu. Cm, komplet wszystkich akcesoriów • Elektryczny wtrysk MPI (Wielopunktowy) oraz elektroniczny zapłon kontrolowany przez pojedynczy elektroniczny ECU (jednostka kontrolna silnika) • Katalizator z czujnikiem tlenu (Lambda) • Skrzynia biegów: 5 w przód…
-
Głowne cechy techniczne: 4 cylindry, 4 udarowe Pojemność skokowa: 1000/1100 cc Rozdział OHC Wielopunktowe/jednopunktowe/zasilanie gaźnika Elektroniczny zapłon Odśrodkowa pompa chłodzenia wodą Alternator 12V 4×2 napęd na przód 4×4 Napęd na cztery koła za pomocą dźwigni mechanicznej Skrzynia biegów 5+R Przekładnia: 4×2 walcowo stożkowe wnętrze skrzyni biegów; 4×4 Przednie walcowo stożkowe wnętrze skrzyni biegów razem z…
-
VB 5272 Główna specyfikacja techniczna: Podwozie Fiata z przednim napędem (silnik zamontowany poprzecznie) Silnik benzynowy, 4 cylindrowy, pojemność skokowa: 1200 Cu Cm Kompletny ze wszystkimi akcesoriami Elektroniczny wtrysk MPI (wielopunktowy) oraz elektroniczny zapłon Kontrolowany przez pojedynczą jednostkę ECU (jednostka kontroli silnika) Katalizator z czujnikiem tlenu (Lambda) Skrzynia biegów: 5 do przodu + wsteczny + przekładnia…
-
VB 5250 P Główne specyfikacje techniczne: Pojemność skokowa: 900 cu. cm ok. Wałek rozrządu w skrzyni korbowej Pojedynczy gaźnik Cewka zapłonowa Skrzynia biegów: 4 w przód + wsteczny, z przekładnią Mc Pherson przednie zawieszenie Tylne zawieszenie + Resory piórowe Amortyzator hydrauliczny Hamulce tarczowe przód / tył hamulec bębnowy Skrzynka przekładni kierowniczej System oświetlenia roboczego na…
-
Główna specyfikacja techniczna: Chłodzenie powietrzem Pojemność skokowa: 500 cu. cm Wałek rozrządu w skrzyni korbowej Pojedyńczy gaźnik Zawory nad głowicą Silnik jest sterowany manualnie przez korbę. Przybliżona waga I wymiary: Cm: 60x50x75h Waga netto: kg 55 Waga brutto: kg 85
-
VB 5220 C Główne specyfikacje techniczne: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1000/1300 cu. cm Wałek rozrządu Gaźnik Elektroniczny zapłon Rozkład przez pasek rozrządu Skrzynia biegów: 5 biegów do przodu + wsteczny z przekładnią Silnik pracuje elektrycznie na 220 voltach i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy różnych części…