Wyświetlanie 37–48 z 87 wyników
-
VB 5211 C Główna specyfikacja techniczna: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1000/1300 cu. cm Wałek rozrządu Gaźnik Elektroniczny zapłon Alternator Pasek zębaty VB 5211 C Taki sam jak VB 5210 C ale sterowany manualnie przez korbę.
-
VB 5210 C Główna specyfikacja techniczna: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1000/1300 cu. cm Wałek rozrządu głowicy Gaźnik Elektroniczny zapłon Alternator Pasek zębaty
-
VB 5190 Główna specyfikacja techniczna: 6 V cylindrów Pojemność skokowa: 2800/3200 cu. cm Wałek rozrządu w głowicy OHC (1 na głowicę) Podwójny gaźnik Odśrodkowa pompa wody Alternator 12 Volt Sprzęglo membranowe Model w przekroju jest starannie podzielony dla celów ćwiczeniowych, profesjonalnie pomalowany różnymi kolorami dla łatwiejszego rozróżnienia części, przekroi, układy smarowania, układ paliwowy, układ chłodzenia…
-
VB 5181 Główne specyfikacje techniczne: 4 cylindry Pojemność skokowa: 1000-1300 cc DOHC – podwójny wałek rozrządu głowicy VVT.I system z elektronicznie sterowanym zaworem ssącym 4 zawory na cylinder Łańcuch rolkowy Wielopunktowy wtrysk elektroniczny z przepustnicą Alternator 12V Zawór termostatyczny Silnik jest obsługiwany manualnie za pomocą korby. Model w przekroju jest starannie podzielony dla celów ćwiczeniowych,…
-
VB 5178 Głowne cechy techniczne: Pojemność skokowa 3968cc 8 cylindrów typu-V 4 zawory na cylinder (32 w sumie) DOHC (podwójny wałek rozrządu głowicy) Średnica i skok 87,5×82,5 Współczynnik kompresji 1:10 Wielopunktowy elektryczny wtrysk paliwa Elektroniczny zapłon Alternator 12V Odśrodkowa pompa wody
-
VB 5170 – VB 5175 Główna specyfikacja techniczna: Pojemność skokowa: 2000/3200 cu. cm Wałek rozrządu głowicy (OHC), zawory w układzie-V Rozkład za pomocą łańcucha rolkowego 6 cylindrów w linii Skrzynia biegów: 5 do przodu + wsteczny Silnik działa elektrycznie na 220 voltów i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy…
-
VB 5165 Główne cechy techniczne: Pojemność skokowa: 1600/1800/2000 cu. cm Wałek rozrządu głowicy (OHC) Rozkład za pomocą paska zębatego 4 cylindry w linii Skrzynia biegów: 5 w przód + wsteczny, ze zintegrowaną przekładnią Silnik działa elektrycznie na 220 voltów i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy różnych części mechanicznych…
-
VB 5100 Głowna specyfikacja techniczna: Pojemność skokowa: 1600/2000 cu. cm 2 wałek rozrządu napędzany paskiem zębatym Napowietrzne zawory w systemie-V Cewka zapłonowa Alternator Podwójny gaźnik Skrzynia biegów: 5 w przód + wsteczny Sprzęgło suchej płyty pojedynczej Silnik działa elektrycznie na 220 voltów i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy…
-
VB 5000 Główne specyfikacje techniczne: Pojemność skokowa: ok. 1200/2000 cu. cm Wałek rozrządu w skrzyni korbowej, pasek / łańcuch napędowy Zawory powietrzne w linii Cewka zapłonowa Mechaniczna pompa benzynowa Skrzynia biegów 4 do przodu + wsteczny Sprzęgło suchej pojedynczej płyty Silnik działa elektrycznie na 220 voltów i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe…
-
VB 5152 NAPĘD PRZEDNI Tak jak VB 5150 ze skrzynią biegów: 5 przednich +wsteczny I zintegrowana przekładnia I przedni napęd.
-
VB 5150 Główne cechy techniczne: Pojemność skokowa: 2000 cu. cm 2 wałki rozrządu głowicy MULTIPOINT elektryczny wtrysk 4 cylindry w linii Skrzynia biegów: 5 do przodu + wsteczny Max moc: 140 hp. Elektroniczny zapłon Silnik działa elektrycznie na 220 voltach i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy różnych części…
-
Główna specyfikacja techniczna: 4 cylindry w lini Pojemność skokowa: 2000 cu. cm DOHC podwójny wałek rozrządu Wielopunktowy wtrysk elektroniczny z zintegrowanym zapłonem z jednostką kontrolną Wałki wyważone tłumiące drgania Skrzynia biegów 5 do przodu + wsteczny 4 zawory na cylinder Chłodzenie wodą Alternator 12 Volt Sprzęgło membranowe Silnik działa elektrycznie na 220 voltach i pracuje…