Opis
Moduł aplikacji silnika DC wprowadza charakterystykę silnika DC i sposób jego obsługi za pomocą sterownika PLC, uczestnicy szkolenia będą zaznajomieni z silnikiem DC i jego komponentami oraz będą w stanie sobie z nim poradzić i nauczyć się kontrolować jego prędkość za pomocą modulacji szerokości impulsu i kontroli położenia silnika DC z integracją enkodera optycznego i sterownika PLC. Moduł ten jest dostarczany jako dodatek do mózgu S7-1200.
Dane techniczne
- Wyłącznik krańcowy
- Enkoder obrotowy
- Prędkość robocza: ARC,6000 RPM i ARS,3000 RPM
- Częstotliwość odpowiedzi: 300KHz
- Pobór prądu: 50mA nominalnie
- Prąd wyjściowy: 100mA max. (na kanał)
- Silnik
- Zasilanie: 24 VDC
- Prędkość: 3000RPM
Zakres dostawy
- Moduł aplikacji silnika DC (MPLC105)
- Twarda kopia instrukcji obsługi
Wymagane do działania
Opcje
Szczegóły techniczne
- Trener umożliwia studentom ćwiczenie kontroli prędkości i pozycji silnika DC. Trener może być używany samodzielnie do sterowania ruchem.
- Trener przedstawia silnik prądu stałego i sposób jego obsługi w różnych zastosowaniach.
- Uczeń będzie zaznajomiony z silnikiem prądu stałego i jego komponentami oraz będzie mógł sobie z nim poradzić za pomocą sterownika PLC.
- Trener składa się z elektrycznego silnika prądu stałego, enkodera elektrycznego i jednostki jezdnej.
- System jest wyposażony w przycisk awaryjny, wyłącznik zasilania i włącznik / wyłącznik.
Eksperymenty
- Nauka sterowania prędkością silnika prądu stałego za pomocą sterownika PLC.
- Nauka sterowania położeniem silnika prądu stałego za pomocą sterownika PLC.
- Zapoznanie się z jednostką jezdną układu elektrycznego.
- Zapoznanie się z techniką modulacji szerokości impulsu.
Marka
BEDO
BEDO - Innovating Education
BEDO oferuje całe spektrum rozwiązań edukacyjnych, które usprawniają naukę w zakresie inżynierii i edukacji technologicznej, centrów szkolenia zawodowego i szkół technicznych, a także edukacji STEM.
W ich ofercie znajdą Państwo sprzęt edukacyjny, symulatory, interaktywne multimedia, programy edukacyjne, oprogramowanie do szkoleń symulacyjnych, internetowe systemy nauczania, systemy zarządzania klasami, laboratoria wirtualnej rzeczywistości 3D i meble laboratoryjne.
