Benzynowo-elektryczny silnik hybrydowy do treningu-silnik na żywo | Delorenzo
Panel demonstracyjny został zaprojektowany w oparciu o benzynowo-elektryczny silnik hybrydowy Toyoty Prius.
Benzynowo -elektryczny silnik hybrydowy do treningu. Silnik na żywo. Mechanika pojazdowa DL-DM45. Delorenzo
Opis
MOŻLIWOŚCI trenażera DL DM45
Trenażer może symulować rozruch silnika, przyspieszenie, spowolnienie i inne działania w celu zilustrowania budowy. Przybliża zasady działania silników benzynowych, elektrycznych i hybrydowych.
Urządzenie sprawdza się w nauczaniu teorii i w treningach praktycznych.
Trenażer umożliwia przeprowadzenie szkoleń na poziomie średnich szkół zawodowych z zakresu obsługi silnika benzynowego, elektrycznego i napędu hybrydowego.
CHARAKTERYSTYKA
System dydaktyczny przedstawia rzeczywisty, sprawny silnik benzynowy i elektryczny o napędzie hybrydowym. Służy do zobrazowania budowy i procesu pracy silnika.
Trenażer składa się z panelu synoptycznego i działającego silnika.
Główne składniki:
- Centrala detekcyjna (z różnymi terminalami detekcyjnymi)
- Montaż silnika
- Zespół automatycznej skrzyni biegów
- Silnik napędowy
- Akumulator wysokonapięciowy
- Generator
- ECU
- Gniazdo diagnostyczne
- Deska rozdzielcza
- Wielofunkcyjny wyświetlacz
- System start / stop silnika
- Konwerter
- Kabel wysokiego napięcia
- Przełącznik biegów P / inteligentny kluczyk / przełącznik trybu EV
- Elektroniczny most transmisyjny
- Układ hamulcowy
- Miernik ciśnienia paliwa
- Miernik próżni
- Zbiornik paliwa i pompa paliwowa
- Kontroler przepustnicy
- Rury dolotowe i wydechowe (w tym osłony ochronne)
- Zbiornik na wodę (w tym pokrywa ochronna ze stali nierdzewnej)
- Wentylator chłodzący
- Akumulator pomocniczy
- Główny wyłącznik zasilania