Opis
Inteligentny robot humanoidalny może pełnić wiele funkcji, takich jak powitanie + wycieczka z przewodnikiem, media promocyjne, inteligentny głos, długa żywotność baterii, powitanie, odbiór, nośnik wyświetlacza, głos, interakcja, długa żywotność baterii. Aktywne unikanie przeszkód, automatyczne ładowanie, autonomiczna nawigacja, dostosowywanie modułów, fuzja wielu czujników, zdalne inteligentne sterowanie, podejmowanie inicjatywy w celu powitania gości: Może zapewnić doradztwo biznesowe i obsługę, dokładnie odpowiadać na pytania klientów, obniżyć koszty pracy i poprawić wydajność pracy, zdalne wdrażanie nawigacji: zdalnie buduj mapę nawigacyjną, dostosuj ścieżkę nawigacji i ustaw treść narracji, autonomiczna nawigacja wewnętrzna: wewnętrzna wielopunktowa wycieczka z przewodnikiem, gesty przewodnika, bardziej żywe i interesujące, inteligentne unikanie przeszkód: Lidar + ultradźwiękowa konstrukcja antykolizyjna, automatyczne unikanie przeszkód, stabilna i bezpieczna praca
Dane techniczne
- Parametry produktu
- Rozmiar ekranu: 13,3 cala (1920*1080)
- Nawigacja: LGW SLAM2.0 Nawigacja laserowa
- Rozpoznawanie mowy: Inteligentna interakcja mowy w pełnym dupleksie
- Laser: Maks. 25 m
- Wytrzymałość: Około 10 godzin
- Odbiornik podczerwieni: Zintegrowane złącze podczerwieni
- Pojemność baterii :37V/10Ah bateria litowa lOAh
- Materiał :Rama ze stopu aluminium, ABS
- Rozmiar : 545mm(L)x438mm(W)x1427mm(H)
- Waga: Około 40kg
Zakres dostawy
- Inteligentny robot humanoidalny (MR107)
- Twarda kopia instrukcji obsługi
- Stos ładowania
- Adapter
Opcje
Szczegóły techniczne
- Innowacyjne zastosowania robotów
- Mądra technologia zmienia przyszłość
- Przyjęcie powitalne komentarz z przewodnikiem
- Doświadczenie w interakcji człowiek-komputer Ogromne rezerwy wiedzy specjalistycznej
- FUN Q& A
- Rozumienie semantyczne czatu otwartej domeny
- Doradztwo biznesowe
- Rozpoznawanie twarzy, automatyczna rejestracja informacji o odwiedzających Bezzałogowa scena
- Analiza zastosowań w branży usługowej
- Istnieje wiele powtarzalnych zadań, niska wartość pracy, i nuda, zmiany emocjonalne wpływają na jakość usług
- Godziny pracy są ograniczone, rzeczywiste potrzeby nie mogą być zaspokojone po 8 godzinach
- Ludzie nie mogą opanować całej wiedzy zawodowej, co wpływa na doświadczenie obsługi klienta
- Zmiany personelu są duże, trudne do systematycznego zarządzania, planowania i szkolenia
- Powitalna recepcja, aktywne powitania, inteligentne logowanie
- Doradztwo biznesowe i obsługa, poprawa wydajności pracy
- Komunikacja głosowa Inteligentna aplikacja sceniczna, poprawa wizerunku marki
- Możliwość zastosowania różnych inteligentnych scenariuszy, Poprawa jakości obsługi klienta
- Inteligentna interakcja głosowa w trybie full-duplex
- Interakcja głosowa
- Inteligentne wyjaśnienia
- Dokładne odpowiedzi
- Rozpoznawanie twarzy & Identyfikacja
- Porównanie twarzy
- Rozpoznawanie kart identyfikacyjnych
- Samouczenie się
- Automatyczne zbieranie danych
- Inteligentne uczenie się
- Automatyczny powrót do ładowania
- 10 godzin pracy na baterii, Gdy bateria jest poniżej minimum, Roboty automatycznie powracają do stacji ładującej
- Interakcja głosowa
- Sześć zalet
- Interakcja głosowa
- Inteligentna interakcja głosowa w trybie full-duplex
- Super żywotność baterii
- Czas pracy do 10 godzin
- Algorytm nawigacji
- Wysoce precyzyjny algorytm nawigacji SLAM Precyzyjny algorytm nawigacji SLAM
- Otwarta platforma SDK
- Wspieranie projektowania wtórnego
- Zdalne wdrożenie
- Zbuduj mapy zdalnie, wygodne i wydajne
- Interakcja głosowa
Marka
BEDO
