Klimatyzacja w samochodzie. Mechanika pojazdowa | Delorenzo
Trenażer odpowiada jednostce z rynku wtórnego zamontowanej na podwoziu. Sprawdza się idealnie podczas szkoleń z zakresu obsługi, konserwacji, napraw i rozwiązywania problemów.
Opis
MOŻLIWOŚCI
System może symulować 4 awarie elektryczne bez odłączania złączy i przewodów, ale działając na przełączniki, które przerywają następujące obwody:
- Sygnał włączenia sprężarki z wyłącznika ciśnieniowego
- Sprzęgło sprężarki
- Sygnał włączenia wentylatora chłodzącego z wyłącznika ciśnieniowego
- Wentylator parownika z pierwszą prędkością
CHARAKTERYSTYKA
Trenażer integruje główne komponenty systemu klimatyzacji pojazdu.
Sprężarka napędzana jest silnikiem elektrycznym pod napięciem sieciowym. Pozwala to na realizację cyklu chłodniczego oraz pracę całego układu.
Możliwe jest monitorowanie ciśnień wlotowych sprężarki (niskie ciśnienie, kolor niebieski) i ciśnienia wyjściowego sprężarki (wysokie ciśnienie, kolor czerwony) oraz temperatury skraplacza i parownika.
Główne cechy:
- Max. moc 2 kW
- Płyn chłodzący 400 gt Freon R134a
- Sprężarka tłokowa
- Skraplacz
- Filtr odwadniający
- Przełącznik ciśnieniowy
- Zawór rozprężny
- Jednostka wyparna
- Rezystor
- Termostat
- Urządzenie do rozwiązywania problemów do symulacji 4 usterek
- Tabela nomenklatury