Stanowisko szkoleniowe z nowym napędem elektrycznym | Delorenzo
Stanowisko treningowe zostało zaprojektowane w celu opracowania nowych, czystych energetycznie komponentów pojazdów elektrycznych głównego nurtu. Takich, które spełniają te same funkcje i mają taki sam tryb sterowania, co popularne pojazdy elektryczne.
Opis
MOŻLIWOŚCI trenażera DL DM47
Trenażer przedstawia połączenia i relacje sterowania pomiędzy głównymi komponentami nowego, czystego energetycznie elektrycznego układu napędowego. Pokazuje pozycję instalacji, parametry robocze oraz środki ostrożności dla systemu wysokiego napięcia.
Stanowisko zostało opracowane w celu poprawy umiejętności studentów w zakresie analizowania i przetwarzania awarii nowego, czysto elektrycznego układu napędowego.
CHARAKTERYSTYKA
Prawdziwie funkcjonalna integracja systemu przenoszenia napędu elektrycznego nowej energii w pełni demonstruje strukturę i logiczne powiązania, jakie zachodzą w czasie sterowania wszystkimi głównymi komponentami.
Wszystkie komponenty instalowane są na ławce, z tym samym trybem połączenia elektrycznego, co prawdziwe pojazdy. Są wygodne w montażu i demontażu.
Dzięki temu studenci szczegółowo poznają etapy demontażu i system zabezpieczeń elementów instalacji wysokiego napięcia podczas demontażu i montażu połączeń.
Linie łączące można zeskanować za pomocą dwuwymiarowego kodu, następnie na ekranie można w pełni zademonstrować sposób ich montażu i demontażu oraz środki ostrożności.
Główne składniki:
- Centrala detekcyjna (z różnymi terminalami detekcyjnymi)
- Włącznik zapłonu / deska rozdzielcza
- Bateria litowo-żelazowo-fosforanowa
- Ekran wyświetlania szczegółów baterii w czasie rzeczywistym
- Ładowarka samochodowa i wtyczka ładowania
- Przetwornica DC-DC (od 72 V DC do 12 V DC)
- Zespół elektronicznej przepustnicy
- Zespół mechanizmu zmiany biegów
- Silnik napędowy / sterownik silnika
- Skrzynia biegów / Wał napędowy / Hamulce tarczowe na przednim kole
- Magnetyczny hamulec proszkowy / Regulowany regulator napięcia
- Zespół pompy wspomagającej / Zespół pompy próżniowej / Zespół zbiornika próżniowego
- Akumulator pomocniczy / System zarządzania akumulatorem (BMS)
- Wyłącznik awaryjny