System zintegrowany typu Motronic M 1.5.2 lub 1.5.5 | Mechatronika
Stanowisko przeznaczonedo demonstracji funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzenia zapłonu, oraz zmian dawki paliwa w funkcji temperatury, prędkości obrotowej, obciążenia i innych parametrów.
Opis
MOŻLIWOŚCI
Do stanowiska dołączony jest opis, zawierający propozycje ćwiczeń. Umożliwia on poznanie zasady działania i metod diagnostycznych, mających zastosowanie w diagnostyce pojazdów wyposażonych w układ napędowy z silnikiem ZI z systemem Motronic M 1.5.2.
Opcja: diagnostyka układu z systemem Motronic M 1.5.5.
Ćwiczenia podzielono na trzy części:
Cz. 1. Ćwiczenia w diagnostyce z wykorzystaniem mierników uniwersalnych i oscyloskopu.
Cz. 2. Ćwiczenia z wykorzystaniem testera diagnostycznego
Cz. 3. Symulacja usterek w systemie
Opcja: System zintegrowany typu Motronic M 1.5.5 | Mechatronika