Szeregowo-równoległy panel szkolenia strategii kontroli energii pojazdu hybrydowego | Delorenzo
Panel demonstracyjny został zaprojektowany w oparciu o szeregowo-równoległy hybrydowy system zasilania Toyoty Prius z kontrolą zarządzania pracą.
Opis
MOŻLIWOŚCI trenażera DL DM95
Celem dydaktycznym panelu jest zademonstrowanie dynamicznych, złożonych warunków pracy, takich jak:
- Uruchamianie
- Jazda z małą prędkością
- Normalna prędkość
- Pełna prędkość
- Zmniejszona prędkość
- Zatrzymywanie się.
CHARAKTERYSTYKA
System dydaktyczny w pełni demonstruje szeregowo-równoległy hybrydowy pojazd silnikowy ze strategią kontroli energii. Może dynamicznie symulować kierunek przepływu energii.
Wyświetla stan pracy silnika, generatora podczas uruchamiania, jazdy z niską prędkością, normalną prędkością, pełną prędkością i zmniejszoną prędkością oraz zatrzymaniem.
Możliwe jest aktywne przedstawienie właściwości i zalet hybrydowego systemu zasilania szeregowo-równoległego.
Główne składniki:
- Stacyjka
- Różne przełączniki prędkości pojazdu
- Pedał gazu
- Przełącznik do zmiany biegów
- Przełącznik hamowania
- Cyfrowy obrotomierz
- Amperomierz
- Diody elektroluminescencyjne (pokazujące kierunek przepływu energii)
- Ruchoma rama