Tunel aerodynamiczny sterowany komputerowo C30

Komputerowo sterowany tunel aerodynamiczny C30 umożliwia użytkownikowi przeprowadzenie zaawansowanych badań w zakresie aerodynamiki, w tym eksperymentów z warstwą graniczną, wizualizacji przepływu, rozkładu ciśnienia, badania turbulencji oraz oferuje możliwość opracowania własnych profili aerodynamicznych do badań.

 

Zapytaj o produkt +

Opis

Komputerowo sterowany tunel aerodynamiczny C30 umożliwia użytkownikowi przeprowadzenie zaawansowanych badań w zakresie aerodynamiki, w tym eksperymentów z warstwą graniczną, wizualizacji przepływu, rozkładu ciśnienia, badania turbulencji oraz oferuje możliwość opracowania własnych profili aerodynamicznych do badań.

Sterowany komputerowo tunel aerodynamiczny C30 umożliwia użytkownikowi przeprowadzenie zaawansowanych badań w dziedzinie aerodynamiki, w tym eksperymentów z warstwą graniczną, wizualizacji przepływu, rozkładu ciśnienia, badania turbulencji oraz oferuje możliwość opracowania własnych profili aerodynamicznych do testowania.

Tunel aerodynamiczny posiada wyjątkowe cechy, takie jak sterowanie komputerowe, zdalna obsługa, rejestracja danych i wykreślanie wykresów w czasie rzeczywistym.

System zapewnia również wyraźną wizualizację każdego testowanego modelu dzięki architekturze części roboczej wykonanej z przezroczystego materiału oraz kompaktowej konstrukcji wszystkich komponentów.

Cechy i funkcje

  • Badanie rozwoju warstwy granicznej na płycie płaskiej
  • Badania wizualizacji przepływu wokół cewki aerodynamicznej
  • Pomiar rozkładu ciśnienia wokół profilu lotniczego przy różnych kątach natarcia
  • Pomiar rozkładu ciśnienia wokół cylindra
  • Pomiar siły nośnej i oporu powietrza na profilu aerodynamicznym ze szczeliną na krawędzi natarcia i klapą na krawędzi spływu
  • Pomiary prędkości i rozkładu ciśnienia za pomocą statycznej rurki Pitota i sondy odchylenia
  • Pomiar oporu dla wybranych modeli o różnych kształtach, ale o wspólnej średnicy równikowej
  • Demonstracja trzepotania spirali aerodynamicznej
  • Kalibracja wskaźnika prędkości w tunelu aerodynamicznym przy użyciu statycznej rurki Pitota i manometru pochyłego lub elektronicznego
  • Badanie śladu aerodynamicznego za cylindrem lub profilem aerodynamicznym przy użyciu rakla do pomiaru śladu aerodynamicznego
  • Demonstracja zjawiska warstwy granicznej* (*Wymagane dodatkowe akcesoria w zależności od doświadczenia)

Marka

Armfield Limited