Urządzenie do pomiaru sprawności przekładni

Zapytaj o produkt +
SKU: (DN - 019) Kategoria:

Opis

Trener do określania sprawności przekładni został zaprojektowany do badania sprawności mechanicznej różnych przekładni i porównywania ich. Trenażer składa się z silnika napędowego, hamulca mechanicznego, hamulca elektromagnetycznego, przekładni ślimakowej i stożkowej.

Dane techniczne

  • Silnik napędowy z ogniwem obciążnikowym
    • Silnik
    • 3-fazowy silnik indukcyjny
    • Moc wyjściowa: 1. 5 HP
    • Prędkość wyjściowa: 3000 obr/min
  • Czujnik wagowy
    • Czujnik wagowy 20 kg, 200 N
    • Dokładność wyświetlania siły 0,1 N
    • Ramię czujnika wagowego: 115 mm
  • Czujnik prędkości (dołączony do silnika napędowego)
    • Czujnik prędkości: 3000 obr/min
  • Przekładnia ślimakowa
    • Przełożenie i = 10
  • Przekładnia stożkowa
    • Przełożenie i = 4,2
  • Hamulec mechaniczny
    • tarcie bębna
  • Celka obciążeniowa
    • Celka obciążeniowa 50 kg, 500 N
    • Wyświetlacz siły z dokładnością do 0. 1N
    • Ramię ogniwa obciążnikowego: 88 mm

Zakres dostawy

  • Moduł pomiaru sprawności przekładni (DN – 019)
  • Twarda kopia instrukcji obsługi

Opcje

Szczegóły techniczne

  • Trener jest kompletnym systemem testowym z jednostką sterującą, jednostkami napędowymi i hamulcowymi oraz dwoma różnymi biegami.
  • Trener składa się z ramy roboczej ze szczelinami do łatwego montażu i demontażu dowolnego systemu.
  • Moc napędowa i hamowania są obliczane w celu określenia wydajności.
  • Wyposażony silnik napędowy to 3-fazowy silnik indukcyjny o mocy 1,5 KM, 3000 obr / min ze zmienną prędkością za pomocą przetwornicy częstotliwości.
  • Prędkość silnika napędowego można regulować za pomocą pokrętła prędkości silnika, prędkość jest automatycznie wyświetlana na wyświetlaczu cyfrowym.
  • Czujnik zbliżeniowy jest przymocowany do silnika napędowego w celu pomiaru prędkości silnika i wyświetlania jej (w obr./min).
  • Czujnik obciążenia przymocowany do silnika napędowego, hamulca mechanicznego i hamulca mechanicznego mierzy siłę napędu / hamowania w kilogramach siły.
  • Mechaniczny hamulec jest dostępny z dołączoną sprężyną do regulacji poziomu hamowania.
  • Do testowania dostępna jest przekładnia stożkowa o przełożeniu 4,2 i przekładnia ślimakowa o przełożeniu 10.
  • Charakterystyczne właściwości przekładni są dostosowane do wydajności silnika.
  • Jednostka sterująca składa się z włącznika/wyłącznika, przycisku awaryjnego, gniazda silnika napędowego, gniazda czujnika prędkości, gniazda czujnika obciążenia napędu i gniazda czujnika obciążenia hamulca.
  • Jednostka sterująca zawiera również pokrętło regulacji prędkości silnika, włącznik / wyłącznik silnika, cyfrowy wyświetlacz prędkości silnika, wyświetlacz prądu wzbudzającego i wyświetlacz siły napędu / hamulca.
  • Elastyczne sprzęgła łączą przekładnię z silnikiem napędowym i hamulcem.
  • Trener jest wyposażony w różne śruby i nakrętki do mocowania dowolnego urządzenia na ramie roboczej.

Doświadczenia

  • Wyznaczanie sprawności przekładni stożkowej przy użyciu hamulca elektromagnetycznego.
  • Wyznaczanie sprawności przekładni stożkowej przy użyciu hamulca mechanicznego
  • Wyznaczanie sprawności przekładni ślimakowej przy użyciu hamulca elektromagnetycznego
  • Wyznaczanie sprawności przekładni ślimakowej przy użyciu hamulca mechanicznego

Marka

BEDO

BEDO - Innovating Education BEDO oferuje całe spektrum rozwiązań edukacyjnych, które usprawniają naukę w zakresie inżynierii i edukacji technologicznej, centrów szkolenia zawodowego i szkół technicznych, a także edukacji STEM. W ich ofercie znajdą Państwo sprzęt edukacyjny, symulatory, interaktywne multimedia, programy edukacyjne, oprogramowanie do szkoleń symulacyjnych, internetowe systemy nauczania, systemy zarządzania klasami, laboratoria wirtualnej rzeczywistości 3D i meble laboratoryjne.