Wymuszalnik prądowy DC dla urządzeń taboru kolejowego – GILLAM-FEI IDC20K

Zapytaj o produkt +

Opis

IDC20K jest innowacyjnym rozwiązaniem stworzonym do przeprowadzania rozruchu, rutynowych badań i konserwacji rozdzielnicy DC oraz przekaźników zabezpieczających stosowanych na kolei, w metrze, tramwajach i urządzeniach elektrycznych trolejbusów.
IDC20K generuje podstawowy impuls prądu nawet do 20 000 A o niskim napięciu max 75 V.
Programowalne I definiowane przez użytkownika przebiegi chwilowe sprawiają, że IDC20K nadaje się do badania prądu przetężeniowego jak również do zależnych od czasu złożonych warunków awaryjnych.
Maksymalny użytwalny okres zależy od natężenia impulsu prądowego (max 2 500 A na moduł w ciągu 500 ms). Ograniczenie prądu do okresu 1800 ms. Jeśli użytkownik stworzy krzywą, która przekracza podane wcześniej limity generatorów, zostanie on
poinformowany komunikatem o niemożliwości wygenerowania zadanego przebiegu.
Do jego zasilania wymagane jest standardowe 110 V lub 220 V źródło prądu. 

 

Rozwiązania IDC20K dla urządzeń taboru kolejowego  

Wyłączniki nadmiarowo prądowe wysokiej prędkości dla prądu stałego są również stosowane w taborze kolejowym. 

Wyłączniki te są używane głównie do ochrony napędu i urządzeń pomocniczych zamontowanych w taborze, a także mogą być dostarczone zamknięte w specjalnej obudowie ochronnej do montażu na dachu pojazdu lub pod ramą.
Ponadto tabor jest wyposażony w przekaźnik detekcji DC (bardzo szybkie przekaźniki stosowane w silnikach elektrycznych lokomotyw).

 

Marka

GILLAM-FEI