Zaawansowany system szkoleniowy emulatora energii wiatrowej

Zapytaj o produkt +
SKU: (RE108) Kategoria:

Opis

Energia w elektrowni wiatrowej to edukacyjny symulator, który służy do badania przemiany energii kinetycznej wiatru w energię elektryczną. Symulator ten pokazuje proces wytwarzania energii wiatrowej.

Dane techniczne

Wentylator osiowy

  • Maksymalny przepływ objętościowy: 10 m3/s
  • Maksymalna moc: 5,5 kW
  • Prędkość wiatru: 20 m/s

Elektrogenerator synchroniczny z magnesami trwałymi

  • Typ generatora: 3-fazowy generator synchroniczny z magnesami trwałymi
  • Napięcie bez obciążenia: 30 V
  • Prąd znamionowy: 20 A
  • Prędkość znamionowa: 1000 obr./min
  • Moc znamionowa: 0,5 kW

Wirnik

  • Regulacja łopatek wirnika: -5…15°

Szczegóły techniczne

  • Trener edukacyjny składa się z emulatora energii wiatrowej i jednostki sterującej do wyświetlania i kontrolowania prędkości wiatru w celu symulacji rzeczywistego scenariusza generowania wiatru i określenia wydajności elektrowni wiatrowej.
  • Jednostka sterująca jest w stanie regulować prędkość wiatru i wyświetlać zmierzone wartości wiatru, prędkości wirnika, napięcia i prądu.
  • Kąt łopatek wiatru można łatwo regulować.
  • Jednostka jest zamocowana na kółkach jezdnych, aby ułatwić jej ruch wewnątrz laboratorium, te kółka jezdne są wyposażone w hamulce, aby zapobiec ślizganiu się trenażera podczas pracy, jednostka jest malowana elektrolitycznie i zabezpieczona przed rdzą.

Eksperymenty

  • Symulacja procesu generowania energii wiatrowej.
  • Zbadaj wpływ prędkości wiatru na generowaną energię

Zakres dostawy

  • Zaawansowany system szkoleniowy emulatora energii wiatrowej (RE108)
  • Instrukcja obsługi w wersji papierowej

Niezbędne do działania

Marka

BEDO

BEDO - Innovating Education BEDO oferuje całe spektrum rozwiązań edukacyjnych, które usprawniają naukę w zakresie inżynierii i edukacji technologicznej, centrów szkolenia zawodowego i szkół technicznych, a także edukacji STEM. W ich ofercie znajdą Państwo sprzęt edukacyjny, symulatory, interaktywne multimedia, programy edukacyjne, oprogramowanie do szkoleń symulacyjnych, internetowe systemy nauczania, systemy zarządzania klasami, laboratoria wirtualnej rzeczywistości 3D i meble laboratoryjne.