Zestaw do programowania AIoT dla nauki o danych i sztucznej inteligencji

Zapytaj o produkt +
SKU: (IOT105) Kategoria:

Opis

AIoT Kit wprowadza wstępne połączenia między głównym kontrolerem AIoT i urządzeniami zestawu, aby zapewnić łatwą obsługę i szybką pracę z zestawem, jednocześnie koncentrując się na celach warstwy oprogramowania. Zestaw zapewnia zaawansowane urządzenia peryferyjne, takie jak OLED, wyświetlacze 8×8 pikseli i czujnik gestów.

Zakres dostawy

  • Programowanie AIoT dla nauki o danych i zestawu AI (IOT105)
  • Twarda kopia instrukcji obsługi

Opcje

Szczegóły techniczne

  • Specyfikacje oprogramowania:
    • System operacyjny dla głównego kontrolera IoT:
      • Linux based OS (system operacyjny oparty na Debianie dla Raspberry Pi)
    • Preinstalowane pakiety
      • CLI :
      • Zsh : powłoka zaprojektowana do interaktywnego użytku.
      • Powerlevel 10K : motyw dla Zsh.
      • Tmux : multiplekser terminali.
      • Peco : interaktywny filtr danych
      • Powerline : wtyczka statusline dla vima, zapewnia linie statusu i monity dla kilku innych aplikacji, w tym zsh, bash, fish, tmux, IPython, Awesome, i3 i Qtile
    • Toolchain :
      • GCC : Kompilator GNU
      • JDK : zawiera narzędzia do tworzenia i testowania programów napisanych w języku programowania Java i działających na platformie Java
      • NodeJS : środowisko uruchomieniowe JavaScript zbudowane na silniku V8 JavaScript Chrome.
      • Python3 : wysokopoziomowy, interpretowany, interaktywny & obiektowy język skryptowy.
      • Clang : zapewnia front-end języka i infrastrukturę narzędziową dla języków z rodziny C
    • IDE :
      • Visual Studio : IDE dla rozwoju C++
      • Neovim : hiper-rozszerzalny edytor tekstu oparty na Vim
      • Geany : potężny, stabilny i lekki edytor tekstu dla programistów
    • Łączność :
      • MQTT : standardowy protokół przesyłania wiadomości OASIS dla Internetu rzeczy (IoT)
      • BlueZ : stos Bluetooth, obsługa podstawowych warstw i protokołów Bluetooth
      • Mtr : narzędzie do diagnostyki sieci.
      • Nmap : narzędzie wiersza poleceń do eksploracji sieci i audytu bezpieczeństwa
      • Iptraf : narzędzie do monitorowania sieci IP LAN oparte na ncurses
      • Samba : zapewnia bezpieczne, stabilne i szybkie usługi plików i drukowania dla wszystkich klientów korzystających z protokołu SMB/CIFS.
      • Serwer Blynk : platforma z aplikacjami iOS i Android do sterowania Raspberry Pi przez Internet.
    • Multimedia :
      • PortAudio : biblioteka audio I/O.
      • SoX : program do przetwarzania dźwięku
      • OpenCV : zoptymalizowana w czasie rzeczywistym biblioteka Computer Vision
      • Google Assistant : Zapewnia polecenia głosowe, wyszukiwanie głosowe i sterowanie urządzeniami aktywowane głosem
      • NumPy : kompleksowe funkcje matematyczne.
      • Matplotlib : kompleksowa biblioteka do tworzenia statycznych, animowanych i interaktywnych wizualizacji w Pythonie.
    • Python AI :
      • Jupyter Notebooks: internetowa interaktywna platforma obliczeniowa
      • NumPy: Dla kompleksowych funkcji matematycznych
      • Anaconda: Do nauki o danych i uczenia maszynowego
      • Pandas: Do manipulacji i analizy danych
      • Matplotlib: biblioteka do tworzenia wykresów dla Pythona
      • SciPy: Do obliczeń naukowych i technicznych.
      • Gym: zbiór problemów testowych.
      • Scikit-learn: Do uczenia maszynowego z Pythonem
      • Tensorflow: Do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.
      • Keras: Zapewnia interfejs Pythona dla sztucznych sieci neuronowych.
      • Seaborn: Do tworzenia grafiki statystycznej w Pythonie.
    • Kits Library : Biblioteka dla modułów Kits
  • Specyfikacja sprzętowa:
    • Główny kontroler AIoT oparty na Raspberry Pi 4 Model B Code: (IOT105.01)
      • CPU : Broadcom BCM2711 Quad core Cortex-A72 (ARM v8) 64-bit SoC @ 1.5GHz
      • GPU :
        • Broadcom VideoCore VI
        • H.265 (dekodowanie 4kp60), H264 (dekodowanie 1080p60, kodowanie 1080p30)
        • OpenGL ES 3.1, Vulkan 1.0
      • RAM : 4GB LPDDR4-3200 SDRAM
      • Wi-Fi :
        • 2. 4 GHz i 5,0 GHz IEEE 802.11ac
        • Zgodność wsteczna z 802.11a/b/g/n
      • Bluetooth: Bluetooth 5.0, Bluetooth Low Energy (BLE)
      • Ethernet : Gigabit Ethernet 943 Mbps
      • Porty :
        • 2 x micro-HDMI 2.0 (obsługa do 4Kp60)
        • 4-pinowy port stereo audio i kompozytowy port wideo
        • 2 x USB 2.0
        • 2 x USB 3. 0
        • 1 x USB-C
        • Gigabit Ethernet
        • Interfejs szeregowy kamery (MIPI CSI)
        • Interfejs szeregowy wyświetlacza (MIPI DSI)
      • I/O : GPIO, UART, I2C, SPI, 3-kanałowy ADC
      • Pamięć masowa : Gniazdo karty Micro-SD do ładowania systemu operacyjnego i przechowywania danych
    • Załączone wstępnie podłączone moduły Kod: (IOT105. 02)
      • Interfejs LED :I2C
      • 4 x Interfejs przełączników : Cyfrowy
      • Interfejs brzęczyka : PWM
      • 8 x Interfejs LED : Cyfrowy
      • 2 x Interfejs wyświetlacza pikselowego (8×8) : Szeregowy
      • Interfejs czujnika odległości : Analogowy
      • Interfejs czujnika wilgotności/temperatury : Cyfrowy
      • Interfejs czujnika światła : Analogowy
      • Interfejs czujnika dźwięku : Cyfrowy i Analogowy
      • Interfejs czujnika gestów : I2C
      • 2 x Interfejs potencjometru : Analogowy

Eksperymenty

  • Nauka programowania w Pythonie i C/C++
  • Nauka słów kluczowych, struktury składni, zmiennych, stałych, selekcji, kontroli iteracyjnej
  • struktur, funkcji, parametrów i klas.
  • Uczenie się o rozwiązywaniu problemów poprzez wspierane ćwiczenia dotyczące podstawowego przepływu, powtarzania
  • struktur z warunkami licznika, warunków logicznych, iteracji, zagnieżdżonych pętli, tablic 1-D/2-
  • D, sortowania i zaawansowanych aplikacji
  • Uczenie się o sztucznej inteligencji z Pythonem.

Marka

BEDO

BEDO - Innovating Education BEDO oferuje całe spektrum rozwiązań edukacyjnych, które usprawniają naukę w zakresie inżynierii i edukacji technologicznej, centrów szkolenia zawodowego i szkół technicznych, a także edukacji STEM. W ich ofercie znajdą Państwo sprzęt edukacyjny, symulatory, interaktywne multimedia, programy edukacyjne, oprogramowanie do szkoleń symulacyjnych, internetowe systemy nauczania, systemy zarządzania klasami, laboratoria wirtualnej rzeczywistości 3D i meble laboratoryjne.