Opis
A2.4.2.2 Kontrola prędkości – tempomat
Jedną z ciekawszych regulacji, która może przydać się kierowcy, jest tempomat. Funkcja ta staje się szczególnie wygodna na długich odcinkach z ograniczeniem prędkości. Żądana prędkość jest wysyłana do jednostki sterującej jako zmienna referencyjna do porównania z aktualną prędkością. Jeśli różnica jest ujemna, przepustnica otwiera się, aby spróbować zwiększyć prędkość; z drugiej strony, jeśli różnica jest dodatnia, przepustnica zamyka się, aby spróbować zmniejszyć prędkość.
System edukacyjny LEYBOLD demonstruje procesy technologii sterowania, procesy wprowadzania danych, a także opcje autodiagnostyki jednostki sterującej w tym systemie. Oscyloskop warsztatowy lub Sensor-CASSY może rejestrować pomiary.
739 350 | Cruise Control | 1 |
739 6023 | Tachometr/prędkościomierz cyfrowy | 1 |
726 10 | Panel ramowy T150, dwupoziomowy | 1 |
738 10 | Włącznik zapłonu 8 | 1 |
738 02 | Zasilacz samochodowy 13,8 V/36 A 8 | 1 |
579 162 | Symulacja ABS/Ti, STE 2/50 | 1 |
524 013S | Sensor-CASSY 2 Starter 4 | 1 |
524 076 | AUTO-BOX i | 1 |
500 59 | Zestaw 10 zaślepek zabezpieczających, czarny 4 | 2 |
500 592 | Wtyki mostkowe z kranem, czarne, zestaw 10 8 | 1 |
738 9821 | Kable do eksperymentów bezpieczeństwa, zestaw 51 sztuk | 1 |
500 411 | Przewód połączeniowy 19 A, 25 cm, czerwony | 1 |
569 781 | LIT: tempomat T 3.2.1 4 | 1 |
738 01 | * Skrzynka na kable i wtyczki 4 | 1 |
500 593 | * Wtyczki do symulacji błędów, czarne, zestaw 10 sztuk | 1 |
Artykuły oznaczone * nie są niezbędne, jednak zalecamy ich przeczytanie w celu przeprowadzenia eksperymentu. |