14.10.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla nauczycieli dotyczący technologii PLC
|

14.10.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla nauczycieli dotyczący technologii PLC

    Temat *Spotkanie odbędzie się w j. angielskim Zastosowanie technologii PLC – trener ASIMA Zwiększający się rynek przemysłowy, automatyki i procesów im towarzyszących, powoduje konieczość większego zainteresowania technologią PLC. ASIMA to uniwersalny trener PLC do nauczania podstaw tej technologii. Częścią kursu jest również testowanie własnych programów PLC, uruchomienie i okablowanie. Dzięki zastosowaniu standardowych kabli…

30.09.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla nauczycieli kierunków samochodowych
|

30.09.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla nauczycieli kierunków samochodowych

    Temat *Spotkanie odbędzie się w j. angielskim Pojazdy autonomiczne i systemy wspomagania kierowcy Pojazdy autonomiczne i systemy wspomagania kierowcy wymagają zaawansowanej technologii czujników oraz wydajnej technologii siłowników i transmisji danych. Szczególnie ważne są czujniki do wykrywania przeszkód w otoczeniu samochodu. Do tych celów wykorzystuje się radar, LIDAR i ultradźwięki, wszystkie korzystające z efektu…

16.09.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla wykładowców kierunku „Maszyny elektryczne”
|

16.09.2021 zapraszamy na bezpłatny webinar dla wykładowców kierunku „Maszyny elektryczne”

    Temat Maszyny elektryczne – moment obrotowy, prąd i wydajność. Analiza różnych typów rotorów. Podczas spotkania zostaną poruszone między innymi zagadnienia: Szybkie i bezpieczne rotory wymienne Analiza różnych typów rotorów (np. miedzianych i aluminiowych) Porównanie charakterystyk maszyny w czasie rzeczywistym Prawdziwy pomiar momentu obrotowego Analiza wydajności zgodna z normami zgodnie z IEC Prezentacja narzędzi…

Jak przykuć i utrzymać uwagę uczniów, by zwiększyć tempo przyswajania wiedzy?

Jak przykuć i utrzymać uwagę uczniów, by zwiększyć tempo przyswajania wiedzy?

Najważniejszym zadaniem nauczyciela jest zmotywować ucznia do aktywnego przyswajania wiedzy. To nauczyciel nadaje kierunek tej aktywności. Metody, które opierają się na słowie i obserwacji niewątpliwie pogłębiają wiedzę ucznia. Jednak to metody, w których uczeń wykonuje zadania w praktyce wyzwalają w nim aktywność i prawdziwe zaangażowanie. Rozwijają w nim samodzielne, krytyczne myślenie i pobudzają jego kreatywność….

Jak zwiększyć skuteczność nauczania metodami praktycznymi?

Jak zwiększyć skuteczność nauczania metodami praktycznymi?

Dobrze zaprojektowany proces dydaktyczny można porównać do biegu w sztafecie. Zastosowanie kolejnej metody powinno być kontynuacją tego, co zrobiło się wcześniej. Metody laboratoryjne i praktyczne wymagają teoretycznego wprowadzenia do zagadnienia.   ! Weź pod uwagę liczebność grupy. Zastanów się czy jesteś w stanie w równym stopniu wesprzeć wszystkich uczniów.   Dlaczego tak ważne jest ułożenie…

Kontrola emisji spalin w procesie dydaktycznym

Kontrola emisji spalin w procesie dydaktycznym

Myślenie o czystszym powietrzu nie może odbywać się bez myślenia o edukacji w tej dziedzinie. Prawdziwą siłą procesu dydaktycznego nakierowanego na kształcenie przyszłych specjalistów od kontroli emisji spalin jest nauczanie poprzez praktykę. Tylko wtedy student ma szansę dogłębnie zrozumieć procesy, jakie zachodzą w czasie emisji spalin, nauczyć się je kontrolować,a w przyszłości samodzielnie tworzyć jeszcze…