Wyświetlanie 1–12 z 24 wyników

  • Jednocylindrowy silnik spalinowy CM20

    Jednocylindrowy silnik spalinowy CM20 Seria jednocylindrowych silników Armfield CM20 zapewnia samodzielne stanowisko do testowania silników, które umożliwia studentom badanie szeregu charakterystyk osiągów silnika. Urządzenie zostało zaprojektowane do podłączenia do komputera użytkownika lub ekranu dotykowego, połączonego z dostarczonym oprogramowaniem Armfield z wyrafinowanym sterowaniem i akwizycją danych. Seria jednocylindrowych silników Armfield CM20 zapewnia samodzielne stanowisko do testowania…

  • Działające silniki Diesel (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy

    Działające silniki Diesel (modele pracujące na stojaku z kółkami) – VB Italy Silniki w warunkach pracy gotowe są do uruchomienia, zamontowane na wytrzymałej, stalowej ramie z antywibracyjnymi gumowymi nakładkami. Każdy stelaż jest wyposażony w 4 nylonowe kółka z hamulcem. W skład zestawu wchodzi: Zbiornik paliwa Filtr paliwa Akumulator z odpowiednią instalacją elektryczną Tłumik Sterowanie przyspieszeniem…

  • System zintegrowany typu Motronic M1.5, M1.5.2

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzania zapłonu oraz zmian dawki paliwa w funkcji temperatury, prędkości obrotowej, obciążenia i wielu innych parametrów. Rozbudowany układ paliwowy umożliwia pomiary parametrów ciśnienia i wydajności pompy paliwowej oraz prezentację zjawisk towarzyszących pompowaniu paliwa. Pulpit pomiarowy umożliwia połączenie przyrządów pomiarowych do…

  • System sterowania elektronicznego silnikiem Diesel’a EDC

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w zakresie zmian dawki paliwa i kąta wyprzedzania wtrysku w funkcji temperatury, obrotów, obciążenia a w szczególności: Układ paliwa umożliwia prezentację działania podzespołów oraz zmianę dawki paliwa. Pulpit pomiarowy umożliwia łatwe podłączenie przyrządów pomiarowych do wszystkich czujników i podzespołów wykonawczych systemu. Sterowanie napędem…

  • System sterowania silnikiem ZS typu Common Rail

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentowania działania elementów elektronicznych, mechanicznych i hydraulicznych wchodzących w skład systemu sterowania i zasilania paliwem współczesnych silników wysokoprężnych z zapłonem typu CR/EDC. W jego skład wchodzą dwa podstawowe moduły: Zespół Sterowania Pompą i Wtryskiwaczami Systemu Common Rail, służący do emonstrowania działania oraz badania parametrów elektrycznych i hydraulicznych systemu sterowania pompy…

  • VB 7500 MODEL SILNIKA WANKEL (na podstawie) – manualny

    VB 7500 Przybliżona waga I wymiary: Cm: 20x40x30h Waga netto: kg 6 Waga brutto: kg 7 Model silnika rotacyjnego, zgodny z oryginałem oraz komplet z przekrojem gaźnika. Wirnik (trójkątny tłok), obsługiwany przez wał napędowy, obraca się wewnątrz statora w ten sposób pokazuje różne fazy. Podczas fazy kompresji żarówka zapala się w celu symulacji mieszanego zapłonu….

  • SILNIKI DIESLA CAŁKOWICE NAPRAWIONE I W WARUNKACH PRACY

    VB 9070 SILNIK DIESEL FIAT 2000/2500 CU.CM (pośredni wtrysk) – funkcyjny VB 9080 SILNIK TURBO DIESEL FIAT 2500 CU.CM (wtrysk bezpośredni) – funkcyjny VB 9095 FIAT COMMON RAIL JTD UNIJET – funkcyjny • 4 cylindry, 4 udarowy • Wtrysk pośredni • Wałek rozrządu nad głowicą (OHC) • Rotacyjna pompa wtrysku • Pojemność skokowa:1700/2500 cu. Cm…

  • VB 7930 ZWROTNIK ZABURTOWY (na podstawie) – manualny

    Zwrotnik mechaniczny, uniwersalny, instalowany poza burtą. Silnik jest sterowany manualnie za pomocą korby. Modele te w przekroju są starannie podzielone dla celów ćwiczeniowych, profesjonalnie pomalowane różnymi kolorami dla łatwiejszego rozróżnienia części, przekroi, układy smarowania,  układ paliwowy, układ chłodzenia etc. Wiele części jest chromowanych galwanicznie i ogniowo dla dłuższej żywotności.  

  • VB 7820 MOTOCYKL DUCATI SILNIK BENZYNOWY (wspornik na stół) – manualny

    Głowne specyfikacje techniczne: 4 udarowy silnik; 2-cylindry Pojemność skokowa: 350/500 cu. cm Skrzynia biegów: 5 w przód Wałek rozrządu w skrzyni korbowej Temperatura zapłonu Alternator; Sprzęgło olejowe Chłodzenie powietrzem Silnik sterowany manualnie za pomocą korby.

  • VB 5220 C FIAT SILNIK BENZYNOWY Z GAŹNIKIEM + SKRZYNIA BIEGÓW (na stojaku na kółkach) – elektryczny

    VB 5220 C Główne specyfikacje techniczne: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 1000/1300 cu. cm Wałek rozrządu Gaźnik Elektroniczny zapłon Rozkład przez pasek rozrządu Skrzynia biegów: 5 biegów do przodu + wsteczny z przekładnią Silnik pracuje elektrycznie na 220 voltach i pracuje na zredukowanej prędkości, aby umożliwić studentom łatwe zrozumienie i obserwację pracy różnych części…

  • VB 4805 16 ZAWÓR 4 CYLINDROWY SILNIK FIAT Z WIELOPUNKTOWYM ELEKTRONICZNYM WTRYSKIEM + SKRZYNIA BIEGÓW 5 BIEGÓW DO PRZODU + WSTECZNY (na stojaku na kółkach) elektryczny

    VB 4805 Główna specyfikacja techniczna: 4 cylindry w lini Pojemność skokowa: 2000 cu. cm DOHC podwójny wałek rozrządu Wielopunktowy wtrysk elektroniczny z zintegrowanym zapłonem z jednostką kontrolną Wałki wyważone tłumiące drgania Skrzynia biegów 5 do przodu + wsteczny 4 zawory na cylinder Chłodzenie wodą Alternator 12 Volt Sprzęgło membranowe Silnik działa elektrycznie na 220 voltach…

  • VB 4801 16 ZAWÓR 4 CYLINDROWY SILNIKA FIAT Z WIELOPUNKTOWYM ELEKTRONICZNYM WTRYSKIEM (na stojaku na kółkach) manualny

    Główne specyfikacje techniczne: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 2000 cu. cm DOHC podwójny wałek rozrządu Wielopunktowy wtrysk elektroniczny ze zintegrowanym zapłonem jednostki sterującej Wałki wyważające tłumiące drgania 4 zawory na cylinder Chłodzenie wodą Alternator 12 Volt Sprzęgło membranowe Tak samo jak VB 4800 ale obsługiwane ręcznie za pomocą korby.