Wyświetlanie 1–12 z 291 wyników

  • Hamulec bębnowy – SD-1.12

    Hamulec bębnowy – SD-1.12 To urządzenie zostało opracowane specjalnie dla mechaników samochodowych oraz uczniów kierunków techniki samochodowej. Służy do badania różnic w momencie hamowania między wiodącym (przednim) i tylnym (wtórnym) układem hamulcowym. Pokazuje wpływ różnych kombinacji klocków przednich i tylnych na układ hamulcowy i moment hamowania. Opcje: Regulowana podszewka dla S D -1.12 Pełna podszewka…

  • Skrzynia biegów – SD-1.15

    Skrzynia biegów – SD-1.15 Większość pojazdów drogowych jest wyposażona w skrzynię biegów o zmiennym położeniu, aby uzyskać najlepsze zastosowanie mocy przy różnych warunkach drogowych. Zasadniczo skrzynia biegów składa się z kół zębatych o różnych rozmiarach, które mogą być angażowane w razie potrzeby. Starsza skrzynia, choć nadal jest używana w ciężkich pojazdach, rzadko używana jest w…

  • Urządzenie do symulacji przesterowania – SD-1.17

    Urządzenie do symulacji przesterowania – SD-1.17 Zostało zaprojektowane w celu demonstracji działania elementów przekładni w prostych, epicyklicznych układach przekładni. Jednostka może być również używana przez uczniów w laboratorium do przeprowadzania prostych eksperymentów na przekładni epicyklicznej. Opcje Złącze krótkie S D -1.15A Złącze uniwersalne S D -1.15 B Montuje się go na uniwersalnej ramie, którą należy…

  • Aparatura do badania sił hamowania i przyspieszania – SD-1.18

    Aparatura do badania sił hamowania i przyspieszania – SD-1.18 Urządzenie pomaga zrozumieć siły hamowania i przyspieszenia. W warunkach hamowania lub przyspieszania pojazdu drogowego, przenoszenie obciążenia występuje między przednimi i tylnymi kołami. Powstaje problem przenoszenia obciążenia, ponieważ siła przyspieszająca lub hamująca nie jest przykładana do środka ciężkości pojazdu, ale do punktu styku kół z drogą Montuje…

  • Koło zębate i koronowe – SD-1.16A

    Koło zębate i koronowe – SD-1.16A Wielu uczniom trudno jest wyobrazić sobie działanie mechanizmu różnicowego jako środka stanowiącego napęd od skrzyni biegów do każdego wału osi, umożliwiającego jednocześnie niezależny ruch między wałami. Zespół różnicowy został zaprojektowany, aby zademonstrować działanie koła koronowego i napędu tylnego mostu oraz elementów różnicowych. Opcje: Złącze krótkie S D -1.15A Złącze…

  • Urządzenie symulujące tarcia pasa – SD-1.20

    Urządzenie symulujące tarcia pasa – SD-1.20 Został zaprojektowany, aby umożliwić uczniom wykonanie badania w celu porównania momentu napędowego dla danego stopnia nakładania się płaskiego skórzanego paska, źle dopasowanego paska „V” oraz prawidłowo dopasowanego paska „V”. Napięcie jest wprowadzane do paska przez zawieszenie masy na pierścieniu przymocowanym  do końca. Moment poślizgowy jest określany przez dodanie odpowiedniej…

  • Urządzenie do badania równowagi statycznej i dynamicznej – SD-1.23

    Urządzenie do badania równowagi statycznej i dynamicznej – SD-1.23 Efektywnie wspiera proces nauczania. Dynamiczne urządzenie równoważące może być skutecznie stosowane zarówno w klasie, jak i w laboratorium do prostych demonstracji i eksperymentów w dynamicznym równoważeniu układów wirujących i tłokowych.

  • Urządzenie symulujące sprzęgło talerzowe – SD-1.24

    Urządzenie symulujące sprzęgło talerzowe – SD-1.24 Urządzenie zostało zaprojektowane specjalnie dla kursów technika samochodowego. Zapewnia sposób wykazania wpływu średniego promienia powierzchni ciernych i nacisku sprężyny na moment obrotowy przenoszony przez sprzęgło płytowe.

  • Symulator automatycznej skrzyni biegów Borg-Warner – SD-1.22

    Symulator automatycznej skrzyni biegów Borg-Warner – SD-1.22 Pomaga zrozumieć system funkcjonowania skrzyni biegów. Prostota obsługi i łatwość z jaką uczeń może zrozumieć mechaniczny przepływ mocy w skrzyni biegów Borg-Warner 35 sprawiły, że symulator Sanderson stał się niezwykle popularny wśród wykładowców i studentów w szkołach technicznych na całym świecie

  • Urządzenie symulujące hamulec tarczowy – SD-1.25

    Urządzenie symulujące hamulec tarczowy – SD-1.25 Zostało zaprojektowane specjalnie do kursów o pojazdach silnikowych i może być wykorzystywane do prezentacji w klasie. Może być również wykorzystywane przez studentów w laboratorium do przeprowadzania prostych eksperymentów w celu zbadania związku między normalną siłą działającą na klocki hamulcowe, a momentem hamującym.

  • Przyspieszenie układów przekładniowych – SD-4.15

    Przyspieszenie układów przekładniowych – SD-4.15 Układ przekładni składa się zasadniczo z trzech wałów. Dostarczane są alternatywne wymienne przełożenia.

  • Sprzężona jednostka epicykliczna – SD-4.17

    Sprzężona jednostka epicykliczna – SD-4.17 Jednostki przekładni epicyklicznej zostały opracowane, aby umożliwić uczniom prowadzenie badań dotyczących przekładni epicyklicznych w prostych i bardziej zaawansowanych formach. Wersją tego urządzenia jest zespół epicykliczny sprzężony z Sanderson, który wykorzystuje dwie standardowe jednostki prędkości lub jednostkę do przodu i do tyłu. Opcja – Zestaw reakcyjny momentu obrotowego SD-4.18A