Wyświetlanie 37–48 z 290 wyników

  • Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej

    Zestaw panelowy umożliwia naukę łączenia i pomiary podstawowych obwodów prądu stałego i zmiennego, ocenę parametrów podzespołów elektronicznych takich jak: rezystancje, pojemności, indukcyjności, półprzewodników, optoelektroniki oraz podstawowych układów elektroniki analogowej i cyfrowej. Zestaw można dowolnie konfigurować. Zestaw składa się z następujących elementów: rezystory, rezystory 15W, dekada rezystancyjna cewki, kondensatory, żarówki, tranzystory: bipolarne, bipolarne-Darlington, unipolarne MOSFET, diody, czujniki…

  • Oświetlenie pojazdu samochodowego

    Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności łączenia, weryfikację i ocenę parametrów podzespołów systemu oświetlenia pojazdu. Zestaw można dowolnie konfigurować. Ćwiczenie umożliwia przeprowadzenie badania całej instalacji oświetlenia, jak również poszczególnych elementów instalacji: badanie kierunkowskazów, świateł awaryjnych, badanie świateł postojowych, mijania, drogowych, badanie świateł przeciwmgielnych, badanie świateł cofania, hamowania, badanie regulatora unoszenia refl ektora, badanie oświetlenia wnętrza pojazdu,…

  • Aktoryka systemów pojazdowych

    Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności łączenia, weryfikację i ocenę parametrów podzespołów systemu pojazdowego. Zestaw można dowolnie konfigurować. Zestaw składa się z następujących elementów: zawory biegu jałowego, zawory EGR, zawór regeneracji filtra z węglem aktywnym, zawór elektropneumatyczny, elektrohydrauliczny, wtryskiwacz paliwa, silnik krokowy, zespół przepustnicy elektronicznej, zespół przepustnicy z nastawnikiem biegu jałowego, układ centralnego zamka, układ alarmu,…

  • Sensoryka systemów pojazdowych

    Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności łączenia, weryfikację i ocenę parametrów podzespołów systemu pojazdowego. Zestaw można dowolnie konfigurować. Zestaw składa się z następujących elementów: układ do sprawdzania przepływomierzy powietrza masowych i objętościowych, układ do sprawdzania MAP-sensorów, czujnik spalania stukowego, czujnik temperatury silnika, powietrza, sonda Lambda, czujnik aktywny prędkości obrotowej, czujnik prędkości pojazdu, czujnik przyspieszeń, czujnik kierunku…

  • Układy zapłonowe pojazdu

    Układy zapłonowe pojazdu Zestaw panelowy umożliwia naukę umiejętności łączenia, weryfi kację i ocenę parametrów podzespołów systemu pojazdowego. Zestaw można dowolnie konfigurować. Zestaw składa się z następujących elementów: układ zapłonowy rozdzielaczowy z czujnikiem Halla, układ zapłonowy rozdzielaczowy z czujnikiem indukcyjnym, układ zapłonowy bezrozdzielaczowy z czujnikiem indukcyjnym i komputerem zapłonu. Ćwiczenie umożliwia: sprawdzanie czujników impulsów zapłonowych (Hall…

  • System magistrali CAN BUS w układzie komfortu

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu komfortu opartego na przesyle danych za pomocą magistrali CAN BUS. W skład systemu wchodzą: podgrzewane lusterka boczne wyposażone w mechanizm regulacji położenia, silniki elektryczne do podnoszenia/opuszczania szyb, elektryczne zamki drzwiowe, zespół przełączników sterujących mechanizmami wykonawczymi, alarm, symulator zamków klapy przedniej i tylnej, oświetlenie wnętrza pojazdu, sterownik systemu…

  • System klimatyzacji Climatronic

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do ilustracji szkolenia z zakresu budowy i funkcjonowania systemu komfortu, czyli klimatyzacji wnętrza pojazdu. Stanowisko umożliwia pomiar istotnych parametrów systemu, takich jak ciśnienie i temperatury w obiegu termodynamicznym, działanie mechanizmów kierunku przepływu strumienia powietrza, oraz diagnostykę elektronicznego systemu sterowania. Sprężarka napędzana jest silnikiem jednofazowym z sieci 230 V.  Umożliwia przeprowadzenie diagnostyki…

  • System poduszek powietrznych SRS

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu budowy i oceny jego parametrów. Rzeczywiste elementy składowe typowego systemu SRS składającego się z: sterownika systemu, poduszki głównej, poduszki pasażera, poduszek bocznych, napinaczy i czujników zderzeń bocznych, umożliwiają omówienie budowy systemu oraz jego diagnostykę. Pulpit symulacji usterek umożliwia realizację stanów awaryjnych w wybranych obwodach oraz obserwację reakcji systemu…

  • Dwuobwodowy układ hamulcowy

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznej prezentacji funkcjonowania typowego hydraulicznego układu hamulcowego ze wspomaganiem. Stanowisko to skonstruowane jest w formie zamkniętej kasety zbudowanej z aluminiowych profili oraz płyt z tworzywa sztucznego.  Kaseta stanowiska umieszczona jest na mobilnej ramie wykonanej z lekkich profili stalowych. Cała stalowa rama jest malowana proszkowo dla uzyskania wystarczającej trwałości oraz estetycznego…

  • ABS/ASR – system regulacji siły hamowania

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentacji funkcjonownia systemu automatycznej regulacji siły hamowania /ABS/, oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół /ASR/ w pojazdach samochodowych z wykorzystaniem sterownika mikroprocesorowego, oraz procedury odpowietrzania układu hamulcowego z systemem ABS / ASR. Umożliwia pomiar następujących sygnałów: napięć czterech czujników prędkości obrotowej kół, charakterystyki napięcia z czujników w funkcji prędkości obrotowej wieńca…

  • ABS – System regulacji siły hamowania

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentacji funkcjonownaia systemu automatycznej regulacji siły hamowania ABS. Umożliwia prowadzenie ćwiczeń laboratoryjnych mających na celu pomiary sygnałów i ilustarcję zachowań systemu. Umożliwia pomiar następujących sygnałów: prezentację normalnych stanów pracy stanowiska w warunkach symulowanej jazdy, zwykłego hamowania, oraz hamowania reakcją systemu ABS, pokaz reakcji systemu nastepujących najczęściej awarii, pomiary napięć czujników…

  • System zintegrowany typu D-Jetronic

    Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania monowtryskowego systemu paliwa typu D-Jetronic i elektronicznego wyznaczania kąta wyprzedzania zapłonu MULTEC, sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzania zapłonu oraz zmian dawki paliwa w funkcji tempereatury, prędkości obrotowej, obciążenia i wielu innych parametrów.   Układ paliwa uproszczony, umożliwia jednak obserwację parametrów ciśnienia, zrzutu paliwa i inne….