Wyświetlanie 1–12 z 36 wynikówPosortowane według najnowszych
-
Aby sprostać potrzebom szkoleniowym przemysłu motoryzacyjnego, DE LORENZO stworzyło interdyscyplinarne laboratorium pozwalające na naukę teoretyczną i analizę praktyczną problemów związanych z obszarem technologii elektrycznej i elektronicznej w motoryzacji. Laboratorium składa się z zestawu paneli symulacyjnych do badania układów elektrycznych i elektronicznych oraz podukładów wykorzystywanych w nowoczesnych pojazdach silnikowych i demonstracyjnych zestawach szkoleniowych z rzeczywistymi komponentami…
-
Wymagane pracownie dla zawodu: K1. Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych K2. Diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych K3. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych Pracownia komunikacji w języku obcym Pracownia rysunku technicznego Pracownia pojazdów samochodowych Warsztaty szkolne Pracownia przepisów ruchu drogowego Plac manewrowy do nauki jazdy pojazdami kat. B Pracownia komunikacji w języku…
-
Zapraszamy do przesyłania zapytań ofertowych Pomożemy Państwu przygotować wymagane pracownie dla zawodu elektromechanik pojazdów samochodowych, włączając pracownie: Pracownia obróbki ręcznej i maszynowej metali Pracownia montażu i obsługi maszyn i urządzeń Pracownia budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych Pracownia elektrotechniki i elektroniki samochodowej Pracownia mechatroniki samochodowej Pracownia diagnostyki samochodowej Pracownia przepisów ruchu drogowego Plac manewrowy do nauki…
-
-
Modele silników w przekroju umożliwiające zapoznanie się z ich budową i zasadami działania
-
-
-
-
Stanowisko treningowe zostało zaprojektowane w celu opracowania nowych, czystych energetycznie komponentów pojazdów elektrycznych głównego nurtu. Takich, które spełniają te same funkcje i mają taki sam tryb sterowania, co popularne pojazdy elektryczne.
-
Stanowisko demonstracyjne przedstawia system zarządzania energią BEV. Może dynamicznie symulować kierunek przepływu energii i stan pracy silnika podczas rozruchu, jazdy z niską prędkością, normalną prędkością, pełną prędkością i zmniejszoną prędkością oraz zatrzymaniem pojazdu BEV.
-
Stanowisko demonstracyjne wyposażone jest w akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, pojedyncze akumulatory 3,2 V 5 Ah i 3,2 V 3 Ah, cylindryczne, do stosowania w niektórych samochodach elektrycznych.
-
Stanowisko demonstracyjne wyposażone jest w akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, pojedyncze akumulatory 3,2 V 60 AH i 3,2 V 50 Ah, z aluminiową kwadratową obudową do stosowania w niektórych samochodach elektrycznych.