Wyświetlanie 13–24 z 24 wyników

  • VB 4800 16 ZAWÓR 4 CYLINDROWY SILNIKA FIAT Z WIELOPUNKTOWYM ELEKTRONICZNYM WTRYSKIEM (na stojaku z kółkami) – elektryczny

    VB 4800 Główne specyfikacje techniczne: 4 cylindry w linii Pojemność skokowa: 2000 cu. cm DOHC podwójny wałek rozrządu Wielopunktowy wtrysk elektroniczny ze zintegrowanym zapłonem jednostki sterującej Wałki wyważające tłumiące drgania 4 zawory na cylinder Chłodzenie wodą Alternator 12 Volt Sprzęgło membranowe Silnik działa elektrycznie na 220 voltach i pracuje przy zredukowanej prędkości, aby studenci z…

  • VB 5440 SILNIK Z WAŁKIEM ROZRZĄDU W GŁOWICY (OHC) I ZĘBATYM PASKIEM ROZRZĄDU (na stojaku na kółkach) manualny

    VB 5440 Główna specyfikacja techniczna: 4 suwowy silnik benzynowy 4 cylindry liniowe Silnik sterowany ręcznie przez korbę. Model w przekroju jest starannie podzielony w celach szkoleniowych, Profesjonalnie pomalowny z różnymi kolorami Dla lepszego rozróżnienia części, przekroi, Układu smarowania, układu paliwowego, chłodzenia etc. Wiele części jest chromowanych galwanicznie i ogniowo dla dłuższej żywotności.

  • VB 4600 Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem 16 zaworów Elektroniczny wtrysk wielopunktowy – 4 cylindry 4-suw (na stojaku z kółkami) – elektryczny

    Silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem (wlot paliwa w komorze spalania a nie w kanale zasysania powietrza), mają wysoką wydajność i są projektowane zgodnie z najbardziej surowymi regulacjami przeciw zanieczyszczeniom. Możemy dostarczyć: VB 4600/F – TSI-FSI Audi/Volkswagen VB 4600/G – GDI Mitsubishi VB 4600 F/J/G Główna specyfikacja techniczna: 4 cylindry w rzędzie Pojemność skokowa: 1400-2000 cc…

  • VB 4300 Silnik z elektronicznym wielopunktowym wtryskiem paliwa z zasilaniem BENZYNA/LPG (na stojaku z kółkami) manualny

    Dokładny przekrój silnika FIAT, w którym główne komponenty dwóch różnych obwodów zasilania (benzyna i LPG) są ukazane w przekroju: Układ zasilania benzyną: – elektro-wtryski – korpus przepustnicy – szyna – czujniki / koło foniczne – sonda Lambda – zapłon elektroniczny Układ zasilania LPG: – reduktor genius – elektrozawór LPG – zbiornik LPG z czujnikiem poziomu…

  • Silnik diesla z bezpośrednim wtryskiem oraz skrzynią biegów nr kat. 681

    TECHNICAL FEATURES DIESEL ENGINE 4 STROKES 4 CYLINDERS IN LINE cc. 2445 HP 70 INDIRECT INJECTION or DIRECT INJECTION WITH TURBO OVERHEAD CAMSHAFT TOOTHED BELT ROTATING DISTRIBUTOR WATER COOLING GEAR OIL PUMP TANK RADIATOR STARTER BATTERY EXHAUST PIPE ACCELERATOR R.P.M. INDICATOR WATER TEMPERATURE GAUGE OIL TEMPERATURE GAUGE IGNITION KEY OIL PRESSURE LAMP ALTERNATOR LAMP PRE-HEATING…

  • System sterowania silnikiem Common Rail – Elwe

    The common rail technology is the most widely used diesel injection system in present day automotive production throughout the world. Instead of using the previous method consisting of a mechanically complicated distributor pump and pressure dependant injection nozzles, a much more simply built highpressure pump with a constant flow rate delivering a pressure of up…

  • A2.3.3.3 System sterowania silnikiem Common Rail

  • A2.3.2.1 Układ wtryskowy – SILNIK

    A2.3.2.1 Układ wtryskowy – SILNIK System LH mototronic jest montowany w klasycznym panelu do badań z okablowaniem z tyłu. Taka konfiguracja pozwala na badanie wszystkich elementów zapłonu i kontrolę wtrysku. Zainstalowano w nim następujące czujniki: przepływomierz masy powietrza potencjometr przepustnicy sondę lambda czujnik temperatury powietrza w silniku czujnik stukania czujnik prędkości i siłowniki pozycjoner prędkości…

  • A2.3.1.4 Bezrozdzielaczowy system zapłonowy (SSI)

    A2.3.1.4 Bezrozdzielaczowy system zapłonowy (SSI) W jednoiskrowej cewce zapłonowej cewka zapłonowa i świeca zapłonowa tworzą zwartą jednostkę. Jedna strona uzwojenia wtórnego jest uziemiona, a z drugą stronę łączy się bezpośrednio ze świecą zapłonową. Tak więc żaden pojemnościowy czujnik napięcia nie może być podłączony do przewodu świecy zapłonowej. Panel pojedynczego systemu zapłonu iskrowego został wyposażony w…

  • A2.3.1.3 Bezrozdzielaczowy system zapłonowy (DIS)

    A2.3.1.3 Bezrozdzielaczowy system zapłonowy (DIS) Postęp w dziedzinie systemów zapłonowych od konwencjonalnej cewki (CI) i tranzystorowego (TI) do elektronicznego (EI) i w pełni elektronicznego (FI) zapłonu nastąpił od 1982 roku. Rozdzielanie wysokiego napięcia jest czysto mechaniczne w zapłonie EI, a czysto elektronicznie w FI. W tym ostatnim systemie nie ma części zużywających się. Wyprzedzenie zapłonu…

  • A2.3.1.2 Układ zapłonowy z cewką tranzystorową – SILNIK

    A2.3.1.2 Układ zapłonowy z cewką tranzystorową – SILNIK Zapłon tranzystorowy został opracowany w wyniku ograniczonej mocy przełączania przerywacza. Zastosowano w nim elektroniczne przełączniki wysokiej mocy oraz układy sterujące. Bezstykowy zapłon tranzystorowy pobiera impulsy zgodnie z : zasadą indukcji (TI-I) oraz zasadą Halla (TI-H)  

  • A2.3.1.1 Wyłącznik układu wyzwalania cewki zapłonowej silnik

    A2.3.1.1 Wyłącznik układu wyzwalania cewki zapłonowej silnik Układy zapłonowe z elementami obrotowymi, dzisiaj dość rzadko stosowane, są niezbędne do zrozumienia istoty zapłonu. Zamontowane w klasycznym stylu na panelu edukacyjnym testy zapłonu można uruchomić bez jakiegokolwiek zagrożenia. Uwzględniają one odstęp styków, szczelinę miedzy elektrodami, ciśnienie sprężania czy zakłócenia w kompresji.