Opis
Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego w układzie napędowym umożliwia nowe funkcje jazdy: funkcję start/stop, jazdę wyłącznie elektryczną, jazdę hybrydową, pracę generatora, a także hamowanie regeneracyjne. Wszystkie te tryby pracy powinny ostatecznie mieć jeden cel: oszczędność paliwa, a tym samym zmniejszenie emisji toksycznych substancji.
LEYBOLD oferuje tutaj instalację demonstracyjną, która – całkowicie uruchomiona jako mobilne stanowisko eksperymentalne – precyzyjnie osiąga powyższe tryby pracy jako równoległy system hybrydowy z dwoma sprzęgłami w zakresie 300 W. Napęd elektryczny wykorzystuje maszynę synchroniczną z magnesami trwałymi (PMSM); silnik z przetwornicą częstotliwości reguluje silnik spalinowy, a system testowy maszyny elektrycznej podnosi obciążenie (przekładnia, tarcie toczne, opór powietrza itp.). Można również zbadać centralną przetwornicę częstotliwości silnika elektrycznego.
Dzięki parametryzacji napędu i komponentów wyjściowych oraz pomiarom wartości elektrycznych (V, I, P) i mechanicznych (n, T), przepływy energii można określić pod względem wielkości i kierunku. Umożliwia to również precyzyjne inicjowanie poszczególnych trybów pracy i badanie ich w eksperymencie.
Zestaw zawiera mobilny stojak eksperymentalny 724876 i może być skonfigurowany jako eksperyment demonstracyjny.
739 945 | Zestaw eksperymentalny hybride drives 8 | 1 |
727 10 | Miernik RMS 4 | 1 |
727 11 | Miernik mocy 8 | 1 |
524 013S | Sensor-CASSY 2 Starter 4 | 1 |
524 013 | Sensor-CASSY 2 4 | 1 |
524 0621 | Czujnik UIP S 4 | 1 |