A2.7.2.2 Stanowisko doświadczalne napęd hybrydowy

Zapytaj o produkt +

Opis

Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego w układzie napędowym umożliwia nowe funkcje jazdy: funkcję start/stop, jazdę wyłącznie elektryczną, jazdę hybrydową, pracę generatora, a także hamowanie regeneracyjne. Wszystkie te tryby pracy powinny ostatecznie mieć jeden cel: oszczędność paliwa, a tym samym zmniejszenie emisji toksycznych substancji.

LEYBOLD oferuje tutaj instalację demonstracyjną, która – całkowicie uruchomiona jako mobilne stanowisko eksperymentalne – precyzyjnie osiąga powyższe tryby pracy jako równoległy system hybrydowy z dwoma sprzęgłami w zakresie 300 W. Napęd elektryczny wykorzystuje maszynę synchroniczną z magnesami trwałymi (PMSM); silnik z przetwornicą częstotliwości reguluje silnik spalinowy, a system testowy maszyny elektrycznej podnosi obciążenie (przekładnia, tarcie toczne, opór powietrza itp.). Można również zbadać centralną przetwornicę częstotliwości silnika elektrycznego.

Dzięki parametryzacji napędu i komponentów wyjściowych oraz pomiarom wartości elektrycznych (V, I, P) i mechanicznych (n, T), przepływy energii można określić pod względem wielkości i kierunku. Umożliwia to również precyzyjne inicjowanie poszczególnych trybów pracy i badanie ich w eksperymencie.

Zestaw zawiera mobilny stojak eksperymentalny 724876 i może być skonfigurowany jako eksperyment demonstracyjny.

 

739 945 Zestaw eksperymentalny hybride drives 8 1
727 10 Miernik RMS 4 1
727 11 Miernik mocy 8 1
524 013S Sensor-CASSY 2 Starter 4 1
524 013 Sensor-CASSY 2 4 1
524 0621 Czujnik UIP S 4 1

 

Marka

Leybold

Firma produkuje zestawy edukacyjne do kształcenia akademickiego oraz szkolenia zawodowego z zakresu fizyki, chemii, biologii oraz elektroniki, elektrotechniki, automatyki, telekomunikacji, maszyn elektrycznych, odnawialnych źródeł energii i fotoniki, jest częścią grupy LD Didactic.