Elementy płatowca samolotu | Mechatronika
Silnik turbośmigłowy GTD-350 wykorzystywany w lekkich samolotach i śmigłowcach Mi-2.
Wyświetlanie 85–96 z 140 wyników
Silnik turbośmigłowy GTD-350 wykorzystywany w lekkich samolotach i śmigłowcach Mi-2.
Silnik turbośmigłowy GTD-350 wykorzystywany w lekkich samolotach i śmigłowcach Mi-2.
Oryginalny egzemplarz silnika odrzutowego SO-3 wykorzystywanego w samolocie szkoleniowo-bojowym TS—11 ISKRA. Umożliwia naukę demontażu i montażu agregatów i podzespołów, które są na nim zamontowane.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania i symulacji błędów najbardziej popularnych magistrali cyfrowych stosowanych w pojazdach.
Prezentuje funkcjonowanie systemu komfortu opartego na przesyle danych za pomocą magistrali CAN BUS.
Umożliwia zapoznanie się z budową i ocenę parametrów systemu bezpieczeństwa biernego.
Stanowisko przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu automatycznej regulacji siły hamowania – ABS oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół – ASR, w pojazdach samochodowych z wykorzystaniem sterownika mikroprocesorowego oraz procedury odpowietrzania układu hamulcowego z systemem ABS / ASR.
Na stanowisku uczeń zdobywa praktyczne umiejętności w zakresie zestawiania i uruchamiania podstawowych układów pneumatyki przemysłowej.
Silnik na stojaku obrotowym wyposażony jest w kompletny osprzęt wraz z fragmentem instalacji elektrycznej, czujnikami i mechanizmami wykonawczymi układów regulacji.
Otwarte laboratorium maszyn elektrycznych. W tym trenażerze uzwojenia wirnika, uzwojenia stojana i szczotki są całkowicie odsłonięte co umożliwia wnikliwe zapoznanie się z ich budową. Za pomocą zestawu OpenLab 0.2kW można badać prawie wszystkie maszyny elektryczne.
Pobierz listę eksperymentów (j.ang.)
Pobierz ulotkę (j.ang.)
Wprowadzenie w formie walizki do zagadnień dużego panelu prezentowanego w trenażerze My Home.
Stanowisko testowe De Lorenzo jest wielofunkcyjnym stanowiskiem do badań i pogłębiania wiedzy z laboratoriów Eurolab (0,3 kW) i Unilab (1,1 kW).