Wyświetlanie 25–36 z 70 wyników

  • 3-FAZOWY SILNIK ASYNCHRONICZNY PIERŚCIENIOWY ŚLIZGOWY MAT10

      REF                  U (V)                    I (A)                   H            B               L               Waga MAT10           230/400V            2.3/1.33            90          172          300          9kg

  • 3-FAZOWA MASZYNA SYNCHRONICZNA MSM10

    Pracuje jako silnik synchroniczny i alternator 3-fazowy. Wyposażony w bieguny LEBLANC do synchronizacji sieci zasilania.

  • 3-FAZOWY INDUKCYJNY SILNIK KLATKOWY nr kat. MAS12

    Silnik ten współpracuje również z regulatorem prędkości bezpośrednio podłączony do sieci 3-fazowej. REF U (V) I (A) H B L Waga MAS12* 230/400V 1.5 / 0.9 90 172 235 8.2kg MAS42* 400V/690V 0.9 / 0.5 90 172 235 8.2kg  

  • SILNIK BOCZNIKOWY DC Z SEPAROWANYM UZWOJENIEM nr kat. SH90-220

    Wymiary 210 x 150 x 150mm •    Pracuje jako silnik lub prądnica •    Napięcie indukowane: 230V/0.75A •    Napięcie wzbudzenia: 230V/90mA   Wersja na 24V nr kat. SH90-24 •        Napięcie indukowane: 24V/6.4A •        Napięcie wzbudzenia: 24V/0.62mA Wbudowany tachogenerator

  • SILNIK SZEREGOWY DC nr kat. SE90

    Napięcie 230V Prąd 1,2A Wymiary 210x150x150mm Silnik dydaktyczny posiada wyprowadzone zaciski laboratoryjne. Obudowa metalowa

  • Obciążenie pojemnościowe CH do 6kVAR

    – Bateria kondensatorów  ( 2 funkcje: jedno i trójfazowa) służąca do kompensacji mocy biernej. Dostępne modele: CH05 500VAR CH20 2VAR CH40 4VAR CH60 6VAR Opis moc regulowana skokowo  (bez przerywania obwodu) od 0 do 6 kVAr (w załeżności od modelu) przy pomocy 6 łączników , wg programu: 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 25% zakresu mocy…

  • Regulowane obciążenie indukcyjne jednofazowe oraz trójfazowe LH10

    podstawowymi elementami urządzenia są 3 cewki  w przezroczystej obudowie o podwójnej izolacji  – umożliwiającej rozpoznanie zasady działania , umieszczone na podstawie z zaciskami laboratoryjnymi do włączania urządzenia w obwodach pomiarowych 3-fazowych:  przy połączeniu w gwiazdę napięcie międzyfazowe 400V, przy połączeniu w trójkąt napięcie międzyfazowe 240V lub w jednofazowych 240V, w cewkach muszą przesuwać się (pomiędzy…

  • Mobilne obciążenie indukcyjne jedno i trójfazowe LH60 6kVAR

    Obciążenie umożliwia zmianę współczynnika mocy w sposób ciągły od 0.9 do 0.1 w jednej fazie i układzie 3 fazowym. Obciążenie zbudowane z 3 ruchomych laminowanych rdzeni z blachy krzemowej, regulacja odbywa się za pomocą kółka sterowniczego , rdzenie przesuwają się po 3 cewkach moc bierna zmienia się do 0,1kVAR do mocy znamionowej 6kVAR możliwe jest…

  • Mobilne obciążenie indukcyjne jedno i trójfazowe LH20 2kVAR

    Obciążenie umożliwia zmianę współczynnika mocy w sposób ciągły od 0.9 do 0.1 w jednej fazie i układzie 3 fazowym. Obciążenie zbudowane z 3 ruchomych laminowanych rdzeni z blachy krzemowej, regulacja odbywa się za pomocą kółka sterowniczego , rdzenie przesuwają się po 3 cewkach moc bierna zmienia się do 0,1kVAR do mocy znamionowej 2kVAR możliwe jest…

  • Mobilne obciążenie indukcyjne jedno i trójfazowe LH40 4kVAR

    Obciążenie umożliwia zmianę współczynnika mocy w sposób ciągły od 0.9 do 0.1 w jednej fazie i układzie 3 fazowym. Obciążenie zbudowane z 3 ruchomych laminowanych rdzeni z blachy krzemowej, regulacja odbywa się za pomocą kółka sterowniczego , rdzenie przesuwają się po 3 cewkach moc bierna zmienia się do 0,1kVAR do mocy znamionowej 4kVAR możliwe jest…

  • Kompaktowe obciążenie rezystancyjne jedno i trójfazowe RHP05, RHP20, RHP40

    Używając tych samych przełączników i rezystorów, co inne modele, obciążenie to jest przeznaczone do użytku na stanowisku laboratoryjnym. Niezwykle szybkie przełączniki i przewody do zmiany trybu pracy znajdują się na panelu przednim. Tryb DC i jednofazowy 240V / 3-fazowy trójkąt 240V / 3-fazowy gwiazda 400V. (Istnieje również dla napięć 127/220V w 4kW – na życzenie)…

  • Instalacja elektryczna uruchamiania silników asynchronicznych REF QUICK-C

    Zagadnienie edukacyjne: Nauka schematów pracy silników asynchronicznych. Nauka i praca rozruch silników asynchronicznych. Nauka i praca rozruch silnika asynchronicznego w przeciwnym kierunku Nauka i praca silnika w trybie gwiazda/trójkąt rozruch. Konfiguracja regulatora prędkości za pomocą oprogramowania Nauka i praca silnika z regulatorem prędkości Użycie cyfrowego watomierza, amperomierza i woltomierza Część praktyczna Budowa obwodów silnika tj…