Stanowisko testowania alternatorów i rozruszników lotniczych | Mechatronika
Stanowisko umożliwia pomiar i obserwację zmian parametrów alternatorów o napięciu nominalnym 12V i 24V w funkcji obrotów i obciążenia.
Wyświetlanie 13–24 z 56 wyników
Stanowisko umożliwia pomiar i obserwację zmian parametrów alternatorów o napięciu nominalnym 12V i 24V w funkcji obrotów i obciążenia.
Łopata przymocowana do wału napędowego
Silnik turbośmigłowy GTD-350 wykorzystywany w lekkich samolotach i śmigłowcach Mi-2.
Silnik turbośmigłowy GTD-350 wykorzystywany w lekkich samolotach i śmigłowcach Mi-2.
Oryginalny egzemplarz silnika odrzutowego SO-3 wykorzystywanego w samolocie szkoleniowo-bojowym TS—11 ISKRA. Umożliwia naukę demontażu i montażu agregatów i podzespołów, które są na nim zamontowane.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania i symulacji błędów najbardziej popularnych magistrali cyfrowych stosowanych w pojazdach.
Prezentuje funkcjonowanie systemu komfortu opartego na przesyle danych za pomocą magistrali CAN BUS.
Umożliwia zapoznanie się z budową i ocenę parametrów systemu bezpieczeństwa biernego.
Prezentuje funkcjonowanie typowego hydraulicznego układu hamulcowego ze wspomaganiem.
Stanowisko przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu automatycznej regulacji siły hamowania – ABS oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół – ASR, w pojazdach samochodowych z wykorzystaniem sterownika mikroprocesorowego oraz procedury odpowietrzania układu hamulcowego z systemem ABS / ASR.
Stanowisko przeznaczone jest do demonstracji funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzenia zapłonu, oraz zmian dawki paliwa w funkcji temperatury, prędkości obrotowej, obciążenia i innych parametrów.
Zestaw panelowy służy do nauki: łączenia, weryfikacji i oceny parametrów podzespołów układów elektronicznych i elektrotechnicznych.