Stanowisko układu prędkościomierza i kąta natarcia samolotu | Mechatronika
Stanowisko zapoznaje uczniów z budową, elementami składowymi i funkcjonowaniem prędkościomierza lotniczego.
Wyświetlanie 37–48 z 56 wyników
Stanowisko zapoznaje uczniów z budową, elementami składowymi i funkcjonowaniem prędkościomierza lotniczego.
Stanowisko umożliwia kontrolę elektryczną i wizualną poprawności pracy wskaźnika paliwa, paliwomierza, wewnętrznej szczelności ciśnieniowej i lampki kontrolnej.
Stanowisko służy do prezentacji wskazań zużycia paliwa.
Stanowisko przeznaczonedo demonstracji funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzenia zapłonu, oraz zmian dawki paliwa w funkcji temperatury, prędkości obrotowej, obciążenia i innych parametrów.
Stanowisko przeznaczone jest do prezentowania działania elementów elektronicznych, mechanicznych i hydraulicznych wchodzących w skład systemu sterowania i zasilania paliwem współczesnych silników wysokoprężnych z zapłonem samoczynnym typu CR/EDC.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu niezależnego ogrzewania wodnego HYDRONIC 10.
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone do prezentacji funkcjonowania systemu niezależnego ogrzewania powietrznego AIRTRONIC M.
Trenażer do nauki diagnozowania motocykla w związku z systemem elektronicznego sterowania pracą silnika.
Na podstawie silnika modelu YAMAHA XJ6
Umożliwia szkolenie z zakresu budowy i działania układów klimatyzacji pojazdów. Wykonane na podstawie rozwiązania użytego w VW Golf V (1K1).
Stanowisko prezentuje system automatycznej regulacji siły hamowania ABS i system zapobiegania poślizgowi ASR na podstawie rozwiązania Bosch.
Trenażer dotyczący procesu sterowania napędem hybrydowym na podstawie rozwiązania Toyoty.
Demonstracja pracy układu w trybie napędu spalinowego i elektrycznego.