Układy kierownicze. Modele 4 typów | Mechatronika
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania układu kierowniczego z możliwością zmiany oporu ruchu przekładni i pomiarem ciśnień w układzie wspomagania.
Wyświetlanie 25–36 z 56 wyników
Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania układu kierowniczego z możliwością zmiany oporu ruchu przekładni i pomiarem ciśnień w układzie wspomagania.
Na stanowisku uczeń zdobywa praktyczne umiejętności w zakresie zestawiania i uruchamiania podstawowych układów pneumatyki przemysłowej.
Idealne stanowisko edukacyjne do zdobywania umiejętności praktycznych.
Silnik na stojaku obrotowym wyposażony jest w kompletny osprzęt wraz z fragmentem instalacji elektrycznej, czujnikami i mechanizmami wykonawczymi układów regulacji.
Przeznaczone do prac laboratoryjnych mających na celu zebranie charakterystyk z różnorodnych czujników stosowanych w elektronicznych systemach zapłonowych i benzynowych systemach wtrysku i ich wzajemne porównanie.
Stanowisko do nauki podstaw elektroniki i elektrotechniki lotniczej: łączenia, weryfikacji i oceny parametrów podzespołów układów elektronicznych i elektrotechnicznych.
Stanowisko do nauki układów zapłonowych silników lotniczych.
Stanowisko zapoznaje ucznia z tematyką podzespołów płatowca i lotniczych zespołów napędowych. Prezentuje ich budowę, działanie i uczy realizowania pomiarów.
Stanowisko dydaktyczne wprowadzające w budowę, elementy składowe i funkcjonowanie współczesnego zespołu wskaźników parametrów lotu i funkcjonowania statku powietrznego.
Symulacja nowoczesnej radiostacji lotniczej z systemem VOR i ILS, oraz systemem nawigacji GPS.
Stanowisko dydaktyczne umożliwia wizualizację zjawisk mechaniki płynów takich jak opływy profili lotniczych i innych figur geometrycznych z mośliwością rejestracji fotograficznej ich prawidłowości, zabudzeń opływu i ich interpretacji.
Stanowisko dydaktyczne omawiające budowę, składowe i funkcje zintegrowanego zezpołu wskaźników parametru lotu.