Wyświetlanie 85–96 z 144 wyników
-
Stanowisko treningowe zostało zaprojektowane w celu opracowania nowych, czystych energetycznie komponentów pojazdów elektrycznych głównego nurtu. Takich, które spełniają te same funkcje i mają taki sam tryb sterowania, co popularne pojazdy elektryczne.
-
Stanowisko demonstracyjne przedstawia system zarządzania energią BEV. Może dynamicznie symulować kierunek przepływu energii i stan pracy silnika podczas rozruchu, jazdy z niską prędkością, normalną prędkością, pełną prędkością i zmniejszoną prędkością oraz zatrzymaniem pojazdu BEV.
-
Stanowisko demonstracyjne wyposażone jest w akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, pojedyncze akumulatory 3,2 V 5 Ah i 3,2 V 3 Ah, cylindryczne, do stosowania w niektórych samochodach elektrycznych.
-
Stanowisko demonstracyjne wyposażone jest w akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, pojedyncze akumulatory 3,2 V 60 AH i 3,2 V 50 Ah, z aluminiową kwadratową obudową do stosowania w niektórych samochodach elektrycznych.
-
-
-
-
-
-
-
-
Panel symulacyjny został tak zaprojektowany i wykonany, aby umożliwić łatwe i pełne zapoznanie się z technicznymi aspektami klimatyzacji w automobilu.
Umożliwia też zrozumienie funkcjonowania urządzeń elektromechanicznych i elektronicznych, których używa się do regulacji i sterowania klimatyzacją samochodową.
Pobierz kartę katalogową w j. angielskim