Wyświetlanie 757–768 z 820 wyników

  • Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-10 500VA

    Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-10 500VA Obciążenie rezystancyjne stanowiące nogę stołu lub dostawkę do istniejącego stanowiska w pracowni. Obciążenie nie wymaga dodatkowego zasilacza. Obciążenie nie wymaga wymuszonej wentylacji. Rezystory znajdują się w ceramicznych tubach. Obciążenie regulowane jest za pomocą 6 przełączników ze stopniem 5%. Obciążenie może pracować w systemie 240VAC jednofazowym, 240VAC trójfazowym, 400VAC…

  • Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-20 2000VA

    Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-20 2000VA Obciążenie rezystancyjne stanowiące nogę stołu lub dostawkę do istniejącego stanowiska w pracowni. Obciążenie nie wymaga dodatkowego zasilacza. Obciążenie nie wymaga wymuszonej wentylacji. Rezystory znajdują się w ceramicznych tubach. Obciążenie regulowane jest za pomocą 6 przełączników ze stopniem 5%. Obciążenie może pracować w systemie 240VAC jednofazowym, 240VAC trójfazowym, 400VAC…

  • Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-40 4000VA

    Obciążenie rezystancyjne do stołu seria ARG-40 4000VA Obciążenie rezystancyjne stanowiące nogę stołu lub dostawkę do istniejącego stanowiska w pracowni. Obciążenie nie wymaga dodatkowego zasilacza. Obciążenie nie wymaga wymuszonej wentylacji. Rezystory znajdują się w ceramicznych tubach. Obciążenie regulowane jest za pomocą 6 przełączników ze stopniem 5%. Obciążenie może pracować w systemie 240VAC jednofazowym, 240VAC trójfazowym, 400VAC…

  • A2.7.2.3 Stanowisko ćwiczeniowe napęd hybrydowy

    Oprócz sprzętu demonstracyjnego „napęd hybrydowy”, LEYBOLD opracował stację roboczą dla uczniów, która umożliwia naukę wszystkich istotnych aspektów na mniejszą skalę. Wyposażony w PMSM jako silnik elektryczny falownik układ elektryczny z podwójnym napięciem oraz ekran dotykowy do obsługi i wyświetlania przepływów energii. Jednostki sterujące są połączone w sieć z magistralą CAN silnika. Wszystkie popularne tryby pracy…

  • A2.7.2.2 Stanowisko doświadczalne napęd hybrydowy

    Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego w układzie napędowym umożliwia nowe funkcje jazdy: funkcję start/stop, jazdę wyłącznie elektryczną, jazdę hybrydową, pracę generatora, a także hamowanie regeneracyjne. Wszystkie te tryby pracy powinny ostatecznie mieć jeden cel: oszczędność paliwa, a tym samym zmniejszenie emisji toksycznych substancji. LEYBOLD oferuje tutaj instalację demonstracyjną, która – całkowicie uruchomiona jako mobilne stanowisko…

  • A2.7.2.1 Maszyny elektryczne w samochodach hybrydowych oraz elektrycznych

    A2.7.2.1 Maszyny elektryczne w samochodach hybrydowych oraz elektrycznych LEYBOLD wykorzystuje komponenty z modułowego systemu elektrycznych maszyn treningowych „ELM”, aby uczestnicy szkolenia mogli ręcznie budować różne typy maszyn. Uczy to podstawowej wiedzy i pojęć, takich jak elektromagnetyzm indukcja generowanie napięcia silnik generator itp.   563 04 Tacka pamięci masowej dla urządzenia ELM 4 1 563 115…

  • A2.7.1.1 Ogniwa paliwowe

    A2.7.1.1 Ogniwa paliwowe Our experimental equipment for this topic also includes new PEM fuel cells (PEM = Proton Exchange Membrane) built into the vehicle. The hydrogen (H2) is initially split into H atoms at a catalytically active electrode. After losing an electron (- pole) the proton H+ goes through the polymer membrane to the oxygen…

  • A2.6.2.1 Autodiagnostyka motoryzacyjna

    A2.6.2.1 Autodiagnostyka motoryzacyjna The legislation requires automatic headlamp level control for xenon lamps. This educational system contains an automatic-dynamic headlamp level control to stabilize changes in the headlamp level due to the body changing angles with the integrated acceleration/braking simulation (reversible). The sensor inputs level signals of the front and rear axles and speed signal…

  • A2.6.1.7 Sieciowe systemy motoryzacyjne: Brake assist

    A2.6.1.7 Sieciowe systemy motoryzacyjne: Brake assist The FlexRay training system contains a brake assistant function. It combines the following: a distance sensor control unit a road condition sensor an ABS/ESP control unit, and an instrument cluster.   Two model cars simulate two vehicles tailgating. The FlexRay data bus transfers this state to the control unit…

  • A2.6.1.6 Sieciowe systemy motoryzacyjne: Infotainment Plus

    A2.6.1.6 Sieciowe systemy motoryzacyjne: Infotainment Plus The MOST bus training system Plus – the highlight when it comes to optical data transmission in automotive networked systems! The setup includes: Color display Central control unit for information Radio Audio amplifier 6-disc CD changer Operating unit Gateway with FBS Hybrid TV tuner (analog and digital)* BluetoothTM mobile…

  • A2.6.1.5 System okablowania samochodu: nagłośnienie, sterowanie

    A2.6.1.5 System okablowania samochodu: nagłośnienie, sterowanie System startowy LEYBOLD MOST Basic ustawia magistralę MOST do transmisji sygnałów audio i diagnostycznych z szybkością transmisji 21,2 MBit/s. Konfiguracja obejmuje: Wyświetlacz monochromatyczny Centralna jednostka sterująca dla informacji Radio Wzmacniacz Odtwarzacz CD Jednostka operacyjna Bramka z systemem autoryzacji napędu Antena oraz Głośniki. Jednostka sterująca informacjami jest połączona z bramą…

  • A2.6.1.4 Okablowanie samochodu: podstawy wykonania

    A2.6.1.4 Okablowanie samochodu: podstawy wykonania Wymieniony tutaj sprzęt i zestawy części pozwalają uczniom montować linie światłowodowe typowe dla pojazdów, a nauczycielowi oceniać ich wyniki. W przeciwieństwie do walizek z narzędziami FO, takich jak te używane podczas warsztatów, wszystkie te „elementy eksploatacyjne”, takie jak FO, tuleje zaciskowe lub sprzęt do polerowania, są dostarczane w dużych ilościach,…